مراکز و واحدها
1398/8/12 یکشنبه
برگزاری محفل انس با قرآن در واحد ریگان
محفل نورانی انس با قرآن در دانشگاه واحد ریگان برگزار شد

.

به گزارش روابط عمومی واحد ریگان، محفل انس با قرآن به همت کانون قرآن و عترت این واحد و با هدف ایجاد فرصتی برای بهره‌گیری هرچه بیشتر از گنجینه‌های الهی و نشر فرهنگ قرآنی با حضور قاریان برجسته دانشگاه برگزار شد.
در ادامه این مراسم، حجه الاسلام و المسلمین برزنگ امام جماعت دانشگاه ضمن تشکر از دانشجویان کانون قرآن و عترت دانشگاه،در سخنانی تصریح کرد: برگزاری این محافل برکات زیادی دارد که ترویج فرهنگ قرآنی و تدبر در آیات الهی مهم‌ترین آنها هستند، با ترویج قرآن در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه در دانشگاه‌ها و در بین جوانان ضمن کسب آرامش درونی می‌توانیم در برابر معضلات اجتماعی ایمن شویم.
وی افزود: قرآن، الگوی بشر و کتابی برای تمام اعصار است و در تمام زمینه‌های زندگی بشری اعم از علم، فرهنگ، اجتماع، تربیت، معنویات و ... برنامه مدون دارد که عنایت و عمل به آیات الهی می‌تواند ما را سعادتمند سازد.
وی با بیان اینکه محفل نورانی انس با قرآن فضای دانشگاه را نورانی و روحانی خواهد کرد، ابراز داشت: برگزاری پیوسته این محافل در سطوح مختلف می‌تواند آثار معنوی کلام نور و ترویج فرهنگ قرآنی را به خصوص در بین دانشجویان به دنبال داشته باشد.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر