مراکز و واحدها
1398/2/18 چهارشنبه
برگزاری کارگاه آموزش سبک زندگی سالم در دانشگاه واحد ریگان.
کارگاه رفتارهای سالم و پیشگیری از رفتارهای پرخطر به همت مرکز مشاوره دانشگاه، با حضور دانشجویان در دانشگاه واحد ریگان برگزار شد.

.

به گزارش روابط عمومی واحد ریگان، کارگاه آموزشی آموزش سبک زندگی سالم و پیشگیری از رفتارهای پرخطر به مدت 4 ساعت با محورهای مواد مخدر و مشروبات الکلی، وابستگی و سوءمصرف به مواد، نگرش مردم نسبت به مواد مخدر و سهم مصرف الکل در مرگ‌های ناگهانی، توسط دکتر بنی اسدی ارائه شد.
 دکتر بنی اسدی  هدف از برگزاری این دوره ترویج مفاهیم سبک زندگی سالم به منظورتاٌمین، حفظ و ارتقای سلامت جوانان عنوان کرد و اظهار کرد: يك جوان مي تواند ياد گيرنده و ياددهنده مادام العمر سلامت باشد و از طريق  امر به رفتارهای سالم  و نهي از رفتارهای پر خطر، مردم و جوامع را براي انتخاب و طي طریق در مسیر سالم توانمند سازد.
دکتر بنی اسدی خاطر نشان کرد: مهم‌ ترین اصل در زندگی، سلامتی است و سلامتی بستگی به شیوه زندگی ما دارد، و یک  شیوه زندگی صحیح، سلامتی را حفظ و ارتقاء می بخشد و تغذيه‌اي که بر اساس اصول علمي و با در نظر گرفتن تمامي احتياجات بدن ما تنظيم شده باشد، سلامت انسان را تامين مي‌کند و باعث تقویت  قواي دفاعي بدن می شود.
وی گفت: بسیاری از بیماری ها به سبک زندگی ما بر می گردد، که با داشتن سبک زندگی سالم می توان از این بیماری ها پیشگیری کرد.
بنی اسدی با اشاره به اهمیت  داشتن یک زندگی سالم، تاکید کرد همه باید پیشقدم شد و در راستای چگونگی داشتن زندگی سالم، آگاهی لازم را به مردم ارائه نماییم.



 

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر