مراکز و واحدها
1398/2/13 جمعه
در جلسه مشترک رئیس واحد راین با بخشدار این شهر صورت پذیرفت
بررسی مسائل و مشکلات دانشگاه پیام نور واحد راین

.

صبح امروز پنج شنبه 12 اردیبهشت ماه 98 در جلسه ای که با حضور بخشدار ،رییس شورای اسلامی ، شهردار  و مسولان بخش راین در دانشگاه برگزار گردید مسائل و مشکلات این دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه این جلسه با دعوت دکتر رشیدی نژاد از مسولان شهر  به منظور بررسی مسائل ومشکلات پیام نورواحدراین و ارائه راهکارهای لازم جهت حل آن در محل پیام نور راین برگزار شد.
در ابتدا جلسه دکتر رشیدی نژاد ضمن گرامی داشت هفته معلم با ارائه گزارش کاملی از وضعیت مالی  دانشگاه خواستار حمایت هرچه بیشتر مسولان جهت حل مشکلات دانشگاه شد.
در ادامه این مراسم عباسپور بخشدار راین  با اشاره به اهمیت جایگاه دانشگاه و دانشجو در توسعه برنامه های فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی در سطح جامعه گفت : دولت در راستای حمایت از قشر دانشجو و پررنگ کردن نقش دانشگاه از ظرفیت ها و پتانسیل های لازم بهره خواهد برد.
وی ضمن استماع مسائل و مشکلات دانشگاه پیام نور راین افزود : این دانشگاه با در اختیار داشتن زمین کشاورزی پتانسیل بالایی در جذب درآمد از طریق احداث گلخانه و انجام فعالیت های کشاورزی دارد
وی خاطر نشان کرد که بخشداری در راستای بهینه سازی فرهنگ کارکارآفرینی در دانشگاه و حمایت از دانشجویان کار آفرین از هیچ حمایتی دریغ نخواهد نکرد.
سپس میرزایی رییس شورای اسلامی شهر ضمن اشاه به جایگاه ویژه دانشگاه به عنوان تنها مرکز آموزش عالی این شهر قول مساعد جهت هرگونه همکاری را با دانشگاه دادند.
گفتنی است مهندس عطایی شهردار راین نیز آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری در خصوص احداث گلخانه و انجام فعالیت های کشاورزی اعلام نمودند .
در پایان امینیان معاون اداره آموزش و پرورش نیز آمادگی این اداره را جهت هر گونه همکاری در راستای جذب دانشجو اعلام نمودند.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر