مراکز و واحدها
1397/12/20 دوشنبه
مراسم تکریم و معارفه مسئول امور جاری واحد راین
دکتر حسین رشیدی نژاد، به عنوان مسئول امور جاری واحد راین منصوب شد.

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، صبح امروز مراسم تکریم و معارفه مسئول امور جاری واحد راین با حضور  علیرضا محدثی زرندی رئیس دانشگاه پیام نور استان و عباسپور بخشدار این شهر برگزار گردید.
در این مراسم ،رییس دانشگاه پیام نور استان کرمان، با اهدا لوح تقدیر  از زحمات دکتر علیرضا نجف زاده در طی مدت زمان خدمت خود قدردانی و دکتر حسین رشیدی نژاد را با حفظ سمت ریاست مرکز کرمان، به عنوان مسئول امور جاری این واحد معرفی نمود.
علیرضا محدثی زرندی در این مراسم واحد راین را یکی از واحدهای فعال دانشگاه در زمینه جذب درآمدهای غیر شهریه ای، دانست و گفت: امکانات فیزیکی مناسبی برای برگزاری دوره های آموزشی مختلف در این واحد وجود دارد و حمایتهای معین اقتصادی راین کمک زیادی به این امر می نماید.
ایشان پیگیری ثبت دانشگاه پیام نور به عنوان یکی از مراکز بنیاد ICDL کشور را امری ضروری دانست و آنرا سبب افزایش اعتبار مدارک صادر شده دانشگاه عنوان کرد.
سپس دکتر حسین رشیدی نژاد رییس مرکز کرمان و مسئول امور جاری واحد راین، با اشاره به وجود امکانات فراوان این واحد دانشگاهی خواستار همکاری هرچه بیشتر اعضای هیات موسس و معین اقتصادی راین جهت برگزاری دوره های آموزش آزاد در این واحد گردید.
لازم به ذکر است، گرامیداشت هفته درختکاری وکاشت چند اصله نهال در محوطه این دانشگاه ،  از دیگر برنامه های سفر رئیس استان به راین بود.

 





 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر