مراکز و واحدها
1397/11/21 یکشنبه
جشن چهل سالگی انقلاب در بردسیر / بر پایی غرفه دستاوردها دانشگاه پیام نور
همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و به همت دانشگاه پیام نور واحد بردسیر، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشکده کشاورزی، جشن بزرگ انقلاب با حضور امام جمعه بردسیر، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، روسای ادارات، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه‌ها، برگزار شد.

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ، در این آیین، امام جمعه بردسیر فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را تبریک گفت و افزود: دشمن با تمامی توان خود قصد داشت ناکارآمدی نظام را تبلیغ کند که علیرغم این هجمه‌ها، انقلاب اسلامی به چهل سالگی رشد و شکوفایی خود رسید.
حجت الاسلام علی اکبر کرمانی به پیشرفت‌های علمی کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: صرف نظر از برخی کاستی‌ها که به دلیل تحریم‌ها و سوء مدیریت‌ها ایجاد شده، ایران در 40 آیتم جزو 10 کشور برتر جهان است.
امام جمعه بردسیر با تاکید بر اینکه بسیاری از پزشکان و دانشمندان مطرح ساکن در آمریکا و اروپا، ایرانی هستند تصریح کرد: پیامبر اکرم(ص) در حدیث فوق، پیشرفت‌های علمی و فناوری کشور در دوران نظام مقدس جمهوری اسلامی را پیش بینی کرده بودند.
وی از تمامی ارگان‌ها، نهادها و دانشگاه‌ها خواست دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را به نسل جوان معرفی کنند و گفت: رمز موفقیت کشور، اتحاد است.
امام جمعه بردسیر در پایان سخنان خود افزود: 22 بهمن متعلق به جناح خاصی نیست، بلکه متعلق به همه مردم است و ان شاالله امسال نیز پرشورتر از گذشته در این راهپیمایی حضور خواهیم یافت.
بریدن کیک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اجرای سرودها و نماهنگ‌های انقلابی، پخش کلیپ افتخارات علمی و دستاوردهای دانشگاه‌های شهرستان بعد از انقلاب اسلامی، اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی از سایر برنامه‌های این جشن بود و در پایان از جانبازان شاغل در دانشگاهها با اهداء جوایزی قدردانی شد.
از دیگر برنامه های این مراسم، دایر کردن نمایشگاه دستاوردهای دانشگاه های شهرستان بردسیر بود که دانشگاه پیام نور با نمایش گذاشتن بخشی از افتخارات آموزشی خود خوش درخشید.




 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر