مراکز و واحدها
1397/9/18 یکشنبهدر مراسم گرامیداشت روز دانشجو در مرکز رفسنجان عنوان شد :
پرداخت یکصد میلیون ریال به مزدوجین سال 97

.

 مراسم گرامیداشت روز دانشجو، همراه با برنامه های متنوع و شاد و با حضور مسولین شهر و  خیر گرامی جناب آقای حاج سید جلال مرتضوی، در تالارعاشورای دانشگاه پیام نور مرکز رفسنجان  برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، آقای دکتر خلیلی نژاد، ضمن خوش آمد به حاضرین و تبریک روز دانشجو، به بیان بخشی از عملکرد عمرانی و رفاهی دانشگاه در سال های اخیر پرداخت و از مسولین محترم و خیر بزرگوار دانشگاه برای اجرای طرح های جدید درخواست همکاری نمود.

ایشان در بخش دیگری از صحبتهای خود دانشگاه پیام نور را به دلیل شرایط بومی گزینی یک دانشگاه موثر در حوزه تحولات سیاسی بیان و از مسولین محترم جهت حضور بیشتر و شرکت در جلسات نقد و گفتگو دعوت نمود و از احداث پارک در دانشگاه با حمایت خیر گرامی و اعزام دانشجویان به سفر مشهد مقدس خبر داد.

همچنین در این مراسم خیّر گرامی جناب آقای حاج سید جلال مرتضوی در سخنان کوتاهی عنوان نمود : این حقیر اجازه نخواهد داد، دانشجویی بخاطر نداشتن شهریه از تحصیل باز بماند و تاکید کرد: دانشجویانی که در شرف ازدواج هستند از هدیه ازدواج به مبلغ یکصد میلیون ریال به عنوان هدیه آغاز زندگی مشترک بهره مند خواهند شد .

لازم به ذکر است، از دیگر برنامه های این مراسم اجرای موسیقی توسط گروه موسیقی مرکز رفسنجان با حضور خواننده مطرح استان آقای علی عبداللهی و اجرای تئاتر رمال خانه، توسط کانون تئاتر این مرکز تهیه و اجرا گردید که مورد توجه دانشجویان قرار گرفت و در ادامه از نفرات برتر علمی، فرهنگی ، ورزشی و همچنین نفرات برتر مسابقات فوتسال جام دانشجو تجلیل گردید.

گفتنی است در پایان این مراسم از سردیس خیّر گرامی جناب آقای سید جلال مرتضوی رونمایی شد، تا تلاش های این خیّر گرامی برای همیشه در اذهان دانشجویان این دانشگاه نقش بندد و یادآور خدمات ارزنده او در مسیر تعالی و پیشرفت علم باشد .



 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر