مراکز و واحدها
1397/9/14 چهارشنبهبا حضور مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور
مراسم گرامیداشت روز دانشجو و نشست هم اندشی اساتید برگزارشد.

.

مراسم گرامیداشت روز دانشجو وتقدیر از فعالین فرهنگی با حضور «حجت‌الاسلام نبوی» مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور در مرکز کرمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ،در این مراسم حجت‌الاسلام نبوی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور ضمن تبریک روز دانشجو، اظهار داشت: این روز بزرگداشت و تجلیل منزلت و جایگاه رفیع دانشجو است و مهمترین ویژگی جنبش دانشجویی خود باوری  است.

وی حضور همراه با شعور دانشجویان را مهمترین وجه فعالیت دانشجویی برشمرد و گفت : این خصوصیت در فعالیت های دانشجویی همواره بوده است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور با اشاره سبک زندگی اسلامی گفت: سالم ترین، شیوه زندگی، زندگی اسلامی است که در سخن و سیره اهل بیت (ع) عرضه شده است.

وی بااشاره به اینکه  امروز در زندگی به شادی نیاز داریم گفت:پیامبر اکرم (ص)از شادی ونشاط استقبال می کرد.

حجت‌الاسلام نبوی با اشاره به انتقال ارزش ها از دغدغه های همیشگی خانواده ها، مربیان و مبلغان و مسئولان فرهنگی بوده و هست، تصریح کرد: مناسب ترین شیوه برای انتقال ارزشها ، سبک زندگی اسلامی است.

همچنین در این مراسم دکتر علیرضا محدثی زرندی سرپرست دانشگاه پیام نور استان کرمان و رئیس دبیر خانه منطقه هشت دانشگاه، ضمن تبریک روز دانشجو گفت: مسئولین دانشگاه موظف به ایجاد محیطی مناسب و با کیفیت  برای تحصیل دانشجویان  هستند و یکی از شاخصه های این مهم، وجود شادی و نشاط در دانشگاه است که کمک شایانی به امر تعلیم و تربیت می نماید . 

در این مراسم به مناسبت روز دانشجو 16آذر،از طرف دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استان کرمان ، به 16 نفر از دانشجویان شرکت کننده در مراسم به قید قرعه کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اهدا شد.

همچنین در این مراسم از دانشجویان فعال فرهنگی مرکز کرمان  تقدیر واین مراسم با بر نامه های شاد ومتنوعی نظیر، استند آپ .... همراه بود.

گفتنی است: «حجت‌الاسلام نبوی» مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان گمنام  از بخش های مختلف مرکز کرمان نیز بازدید کردند.

لازم به ذکر است، حجه الاسلام نبوی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور همچنین در نشست هم اندیشی با موضوع: "اخلاق، گمشده دیروز و امروز" که با حضور اعضای هیات علمی و روسای مراکز و واحدها برگزار شد، شرکت نمود و جایگاه اخلاق در تعالیم اسلامی و ضرورت به کار گیری این آموزه دینی، در راستای تربیت نسل جوان کشور را تبیین نمود.






 


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر