مراکز و واحدها
1397/8/27 یکشنبه
مسابقات فوتسال دانشجویان پسردانشگاههای کرمان به میزبانی مرکز کرمان برگزار شد.

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه این مسابقات با عنوان «جام وحدت»با حضور 12 تیم از دانشگاههای کرمان به مدت یک هفته در محل سالن غدیر مرکز کرمان برگزار شد.

دکتر محمود فرهادیان رئیس دانشگاه پیام نور مرکز کرمان، در فینال این مسابقات در جمع دانشجویان ورزشکار و تیم های شرکت کننده اظهار داشت: هدف از برگزاری این مسابقات ، بالا بردن شور و نشاط دانشجویان و همچنین ایجاد رقابت سالم میان تیم‌های دانشجویی و بستر سازی برای رشد و تکامل جسمی و روحی واجتماعی بین جوانان است.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز کرمان با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فر مودند،« اگر در یک جمله کوتاه از من بپرسند که شما از جوان چه می خواهید، به او خواهم گفت: تحصیل، تهذیب و ورزش » افزود: تحصیل، تهذیب و ورزش برای همه جوانان به عنوان سه راهبرد اساسی است و باید به مسئله تربیت روحی و جسمی در کنار آموزش توجه جدی شود.

در این مسابقات تیم هایی از دانشگاههای شهید باهنر کرمان،آزاد ،آموزشکده عرفان ،پیام نور مرکز کرمان وشهید چمران به رقابت پرداختند، که تیم دانشگاه پیام نور مرکز کرمان موفق به کسب مقام اول گردید.

گفتنی است :در پایان این مسابقات از داوران و تیم برنده با حضور رئیس و معاون دانشگاه پیام نور مرکزکرمان و جمعی از مدیران، تجلیل شد.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر