فرهنگی
1397/11/3 چهارشنبه
آغاز به کار چهارمین دوره طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه پیام نور استان کرمان
چهارمین دوره طرح ضیافت اندیشه اساتید با حضور مدرس فرهیخته، آقای پروفسور سیدحمیدرضا علوی عضو هیات علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان و شرکت اعضای هیات علمی استان برگزار شد.

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، آقای دکتر امین رستمی دبیر مرکز هم اندیشی اساتید، در سخنانی ضمن عرض خیر مقدم به اعضای هیات علمی استان و مهمان ویژه این دوره طرح ضیافت اندیشه، گفت :آقای پروفسور علوی از اساتید برجسته حوزه تعلیم وتربیت کشور می باشند و تالیفات گوناگونی در این حوزه دارند که امیدواریم از وجود ایشان به خوبی استفاده گردد.
ایشان رسالت اصلی اساتید دانشگاه را تعلیم و تربیت دانشجویان بر اساس مبانی دینی عنوان کرد و یادآور شد: دو واژه تعلیم و تربیت در قرآن با هم استعال شده و تربیت بر تعلیم مقدم است و این بیانگر اهمیت جایگاه تربیت در جامعه است.
همچنین حجه الاسلام، پور محی آبادی مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استان، در این مراسم با تسلیت ایام شهادت دخت نبی مکرم اسلام، به بیان ویژگی های شخصیتی حضرت زهرا سلام الله علیها پرداخت و نزول سوره کوثر را در شان ایشان دلیل بر جایگاه رفیع حضرت فاطمه سلام الله علیها دانست.
لازم به ذکر است، این دوره از طرح ضیافت اندیشه اساتید با موضوع: اصول تعلیم و تربیت 3، در کرمان و سیرجان به مدت سه روز به صورت حضوری و همچنین به صورت مجازی از طریق سامانه http://yon.ir/upkerman  با موضوعات متنوعی نظیر آمریکا شناسی ، جریان شناسی سلفی گری و ... برگزار می گردد.








 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر