فرهنگی
1397/11/2 سه‌شنبه
با حضور مدیر کل امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه
دبیرخانه بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه پیام نور کشور در کرمان افتتاح شد.

.

دبیرخانه بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه پیام نور کشور با حضور آقای دکتر ناصرمحمدی مدیر کل امور فرهنگی دانشگاه پیام نور کشور، آقای دکتر محدثی زرندی رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان، آقای دکتر امین رستمی مدیر فرهنگی، دانشجویی استان کرمان و سایر مدیران ستادی در محل ساختمان ستاد استان افتتاح گردید.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، آقای دکتر ناصر محمدی مدیر کل امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه پیام نور کشور، در این مراسم ضمن تشکر و قدردانی از اقدامات انجام گرفته در خصوص راه اندازی دبیرخانه جشنواره قرآن و عترت در استان کرمان، اظهار امیدواری کرد: با هماهنگی و درایتی که در مجموعه مدیریتی دانشگاه پیام نور استان کرمان وجود دارد، این مسابقات به احسن وجه برگزار گردد.
دکتر ناصر محمدی گفت: روند این مسابقات باید به گونه ای باشد که کلیه گروههای مختلف دانشجویی و علمی را در برگیرد و اینکه یک جشنواره قرآنی فقط یک مخاطب خاص داشته باشد از ضعف های آن است، که سعی بر این شده که مخاطبین جشنواره بیست و سوم، طیف وسیعی از جمعیت دانشجویی و اساتید گرانقدر دانشگاه را شامل شود.
مدیر کل امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه، افزود: در راستای مشارکت حداکثری دانشجویان دانشگاه ، کارگروه و کمیته فرهنگی در سازمان مرکزی دانشگاه، با هدف شناسایی راهکارهایی برای شرکت حداکثری مخاطبین جامعه پیام نوری تشکیل شده، تا انشاا... شاهد برگزاری جشنواره ای قرآنی با شکوه در سطوح مختلف، شهرستانی، استانی و کشوری باشیم.
در ادامه این مراسم، از پوستر بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه،پوستر دومین همایش شعرآئینی و جشنواره همای رحمت رونمایی شد.






 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر