فرهنگی
1397/10/19 چهارشنبه
مدیرکل فرهنگی دانشگاه پیام نور خبرداد:
مسابقه کتابخوانی «جوانی در 180 ثانیه» ویژه دانشجویان / مهلت شرکت در مسابقه تا پایان دی ماه

.

مدیرکل فرهنگی دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه مسابقه کتابخوانی «جوانی در 180 ثانیه» ویژه دانشجویان در دانشگاه های پیام نور سراسر کشور در حال برگزاری است، افزود: این مسابقه در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و با همت و همکاری نشر معارف از آبان ماه سال جاری شروع شده و تا پایان دی ماه ادامه خواهد داشت.
به گزارش روابط عمومی، دکتر محمدی درخصوص نحوه دریافت کتاب اظهار داشت: خرید کتاب در این مسابقه  به صورت فیزیکی و نیز بصورت دانلود فایل pdf ازسامانه با ارسال عدد 180 به 30008585،  نصب نرم افزار کتابخوان پاتوق کتاب ( ios,android,windows) و دریافت نسخه الکترونیکی با قیمت بسیار نازل انجام می شود.
وی با اشاره به جوایز این مسابقه گفت: نشر معارف  به مناسبت سی امین سال تأسیس دانشگاه پیام نور به 30 نفر از برگزیدگان جوائزی نفیس جمعاً به مبلغ یکصد میلیون ریال اهداء خواهد کرد و این جوایز از سوی دانشگاه پیام نور در بهمن ماه و در برنامه های ویژه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اهداء خواهد شد.
گفتنی است، کتاب « جوانی در 180 ثانیه » نوشته آقای حسین سروقامت شامل 40 داستان کوتاه 3 دقیقه ای است که برای نسل جوان آموزنده است.
 


 



 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر