همایش ها
1396/9/19 یکشنبه
دانشگاه پیام نور میزبان اولین رویداد تولید محتوی دیجیتال استان کرمان

.

اولین رویداد تولید محتوی دیجیتال در روزهای29 آذر ماه الی یکم دی ماه در پردیس شماره 1 دانشگاه پیام نور  کرمان برگزار می شود .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه اقای دکتر شهرام خلیلی مبرهن، رئیس اداره کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه پیام نور استان کرمان و دبیر اجرایی این رویداد گفت: این رویداد در راستای منویّات مقام معظم رهبری در خصوص اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، با همکاری اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان، معاونت علمی نهاد ریاست جمهوری، استانداری کرمان، اداره ارشاد، سازمان تبلیغات اسلامی، صدا و سیمای مرکز کرمان و اداره کل میراث فرهنگی در سطح استان کرمان  برگزار می گردد.

دکتر خلیلی مبرهن ادامه داد: همه علاقه مندان و به ویژه دانشجویان می توانند از روز دوشنبه 13/9/96 با مراجعه به سایت idea.pnu.ac.ir نسبت به ثبت ایده های خود اقدام نموده و در انتها کد رهگیری دریافت نمایند و ایده های برتر به هر تعدادی که باشند قابلیت شرکت در رویداد را خواهند داشت.

ایشان اضافه کرد: هدف اصلی این رویداد شناسایی ایده های نو در حوزه کارافرینی است. در حال حاضر افراد مستعد فراوانی  هستند که ایده های مهم و موثری در حوزه تولید محتوی دیجیتال دارند اما برای اجرایی کردن و به ثمر نشاندن ایده خود به  حمایت های مادی و دانش افزایی  نیاز دارند. این رویداد ضمن دانش افزایی و آموزش نحوه تجاری سازی ایده به صاحبان آن ، از ایده ها  و طرح های برتر حمایت مالی می نماید و مسیر لازم برای تجاری سازی ایده را فراهم می نماید تا افراد بتوانند به صورت یک شرکت دانش بنیان مستقل شروع به کار نمایند و در نهایت  زمینه  اشتغال در بخش های نوین را برای متقاضیان را فراهم کنند  .

دبیر اولین رویداد تولید محتوی دیجیتال استان کرمان  به موضوعات کلی مورد توجه این رویداد هم اشاره کرد و گفت: این رویداد در محورهای طراحی بازی رایانه ای، نرم افزار تلفن همراه، طراحی وب سایت، انیمیشن، فیلم و... با موضعات گردشگری ،صنایع دیستی معارف اسلامی ،فرهنگ و ادب فارسی و ملل ،فرهنگ عمومی و حقوق شهروندی تولید و نشر محتوی فرهنگی از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی خواهد بود و البته محدودیتی در این زمینه نخواهد بود

ایشان در خصوص ترکیب هیات داوران هم گفت: نیمی از اعضای کمیته داوری این رویداد به انتخاب دانشگاه پیام نور و نیمی دیگر از سوی شرکت دانش بنیان ابر زندگی انتخاب می شوند و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان هماهنگ کننده دبیران اجرایی و علمی این رویداد خواهد بود.



 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر