برگزیده ها
1398/9/20 چهارشنبه
مدیر کل امور اداری دانشگاه در کرمان عنوان کرد:
تفویض اختیار به استانها و تمرکز زدایی از سیاست های اصلی دانشگاه است.

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، محمد حاجی محمد علی مدیر کل امور اداری دانشگاه، در سفر به استان کرمان در جمع مدیران ستادی و کارشناسان امور اداری استانهای هرمزگان و سیستان و بلوچستان، تفویض اختیار به استانها و تمرکز زدایی را از سیاست های اصلی دانشگاه عنوان کرد و برگزاری کارگاه تفویض صدور احکام کارگزینی اعضای هیات علمی را در همین راستا توصیف کرد. 
ایشان طولانی شدن روند اجرایی امور در گذشته را از مشکلات اصلی وجود تمرکز در دانشگاه دانست و گفت:از آنجا که استانها از نزدیک با مسائل درگیر هستند، بهتر می توانند برای  تسهیل در امور تصمیم گیری نمایند و خود می توانند به عنوان مقام تشخیص و تطبیق عمل نموده و سازمان مرکزی دانشگاه هم وظیفه نظارت و سیاستگذاری کلان را در دستور کار قرار داده است.
 ایشان ساماندهی نیروهای قراردادی دانشگاه را نیز مهمترین برنامه های دانشگاه دانست و اظهار امیدواری کرد: با تصویب نهایی این طرح در صحن علنی مجلس، یکی از مهمترین دغدغه های دانشگاه در بحث پرسنل اداری دانشگاه حل شود و قریب 3000 نیروی قراردادی دانشگاه تبدیل وضعیت شوند.
وی ساماندهی تخصیص پست های اداری برای نیروهای قراردادی را از دیگر برنامه های دانشگاه در این حوزه دانست و تاکید کرد مشکلاتی در این زمینه وجود دارد که باید با همکاری استانها و بررسی های دقیق این معضل هم حل شود.  
گفتنی است کارگاه آموزشی تفویض صدور احکام  کارگزینی اعضای هیات علمی با حضور کارشناسان سازمان مرکزی دانشگاه و کارشناسان استانهای هرمزگان و سیستان بلوچستان به میزبانی استان کرمان به مدت دو روز برگزار خواهد شد.
همچنین مدیر کل امور اداری دانشگاه، در مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر استان کرمان حضور یافت و به سئوالات اعضای هیات علمی پاسخ داد.

 


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر