برگزیده ها
1398/1/19 دوشنبه
دکتر علیرضا محدثی زرندی، رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان:
تشریح دستاوردهای سال 97 و بیان اهداف و برنامه های سال98/ از افزایش درآمد های غیر شهریه ای تا انعقاد تفاهم نامه با پارک علم و فناوری

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، نخستین جلسه شورای مدیران دانشگاه در سال98، صبح امروز در سالن کنفرانس ستاد استان برگزار شد.
در این جلسه ریاست استان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تبریک سال جدید، اظهار امیدواری کرد، سال جدید سالی همراه با توسعه و پیشرفت و عرضه خدمات نوین به دانشجویان باشد.
ایشان به بیان دستاوردها و اقدامات دانشگاه در سال گذشته اشاره کرد، و گفت: از مهمترین اقدامات انجام شده در سال گذشته راه اندازی دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه بود و بسیار خرسندیم که حاج آقا پور محی آبادی به عنوان مسئول این نهاد، شخصیتی علمی و وارسته ای هستند و همواره با رهنمودهای خود یاریگر مجموعه مدیریت دانشگاه بوده اند.
علیرضا محدثی زرندی به اقدامات انجام شده در حوزه عمرانی در سال گذشته اشاره کرد و گفت: پرداخت بخش عمده ای از بدهی های سال96، تکمیل و افتتاح جایگاه شهدای گمنام مرکز کرمان، شروع به کار مقاوم سازی ساختمان اداری و آموزشی واحد زرند، پرداخت هزینه انشعاب آب واحدهای رابر و راور و تهاتر 35 میلیارد ریال  از بدهی های دانشگاه به شهرداری، از مهترین اقدامات عمرانی دانشگاه در سال گذشته است که با همت امور مالی و عمرانی استان انجام شده اند.
رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان از افزایش چشمگیر درآمدهای غیر شهریه ای استان خبر داد و افزود: در بخش درآمد زایی در سال گذشته شاهد تحول بودیم و در بخش های درآمد های اجاره ای،گلخانه، آموزش های آزاد،برگزاری امتحانات سایر دستگاهها و...شاهد افزایش قابل ملاحظه درآمد بودیم و از این نظر، جزء5 استان برتر کشور هستیم.
ایشان به جابجایی ستاد استان به مکان فعلی که از استاندارهای لازم اداری برخوردار می باشد هم اشاره کرد و گفت: از دیگر اقدامات انجام شده، جابجایی ستاد استان به مکان فعلی و استفاده حداکثری از فضا ها و امکانات موجود دانشگاه بود که به دنبال آن ساختمان قبلی ستاد به عنوان مرکز رشد دانشگاه تبدیل شد و ضمن انعقاد تفاهم نامه با پارک علم و فناوری، می توان افق های نوینی را برای ورود به دانشگاههای نسل سوم و کارآفرین متصور بود.
علیرضا محدثی همچنین به ذکر بخشی از مهمترین شاخص های عملکردی حوزه های اداری، فرهنگی و روابط عمومی پرداخت و تصریح کرد: ساماندهی ارتقاء همکاران در حوزه اداری، کسب جایگاه برتر و معرفی دانشگاه در حوزه روابط عمومی، افتتاح دبیرخانه بیست و سومین جشنواره سراسری قرآن و عترت و میزبانی این مسابقات در سال 98، آغاز به کار دومین جشنواره های شعر آئینی، همای رحمت، و المپیاد ورزشی را از مهترین برنامه های این حوزه دانست که به همت امور فرهنگی، دانشجویی استان برنامه ریزی شده و در سال جدید برگزار خواهند شد.







 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر