اخبار
1397/8/14 دوشنبه
بازدید ریاست استان از مرکز بافت و شرکت در شورای اداری این شهرستان

آقای دکتر علیرضا محدثی زرندی به همراه جمعی از مدیران ستاد استان از مرکز بافت بازدید نموده و در جلسه شورای اداری این شهرستان شرکت نمودند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آقای دکتر محدثی از پروژه های در حالی ساخت مرکز بافت بازدید کرده  و  راهکاری لازم جهت تکمیل آنها را بررسی نمودند.

ایشان سپس در جلسه شورای اداری شهرستان بافت که با حضور فرماندار، امام جمعه و مدیران دستگاههای اجرایی و روسای دانشگاه های این شهرستان برگزار شد، شرکت نمود و ضمن اطلاع رسانی در خصوص فرصت پایانی پذیرش دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه، به بیان ویژگی های خاص تحصیلی در دانشگاه پیام نور پرداخت و گفت : محتوای محور بودن دروس، آزمونهای متمرکز و استاندارد، امکان مهمان دائم و مهمان در امتحان، شیوه آموزش ترکیبی وارائه وام شهریه برای تمامی متقاضیان از ویژگی های دانشگاه پیام نور است .

لازم به ذکر است آقای دکتر محدثی در این سفر از واحدهای رابر و ارزوییه بازدید نموده و آقای دکتر اکبر رضایی رئیس مرکز بافت را با حفظ سمت به ریاست واحدهای رابر و ارزوئیه منصوب نموده و از زحمات روسای قبلی تقدیر نمودند .

گفتنی است در این سفر آقای دکتر دریا بیگی مدیر امور مالی استان ، مهندس حسینی نسب مسئول عمرانی استان و آقای منصوری مسئول دبیرخانه درآمد زایی منطقه 8 دانشگاه، حضور داشتند .







 

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir