برگزیده ها
1398/1/19 دوشنبه
دکتر علیرضا محدثی زرندی، رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان:
تشریح دستاوردهای سال 97 و بیان اهداف و برنامه های سال98/ از افزایش درآمد های غیر شهریه ای تا انعقاد تفاهم نامه با پارک علم و فناوری
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، نخستین جلسه شورای مدیران دانشگاه در سال98، صبح امروز در سالن کنفرانس ستاد استان برگزار شد.
در این جلسه ریاست استان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تبریک سال جدید، اظهار امیدواری کرد، سال جدید سالی همراه با توسعه و پیشرفت و عرضه خدمات نوین به دانشجویان باشد.
ایشان به بیان دستاوردها و اقدامات دانشگاه در سال گذشته اشاره کرد، و گفت: از مهمترین اقدامات انجام شده در سال گذشته راه اندازی دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه بود و بسیار خرسندیم که حاج آقا پور محی آبادی به عنوان مسئول این نهاد، شخصیتی علمی و وارسته ای هستند و همواره با رهنمودهای خود یاریگر مجموعه مدیریت دانشگاه بوده اند.
علیرضا محدثی زرندی به اقدامات انجام شده در حوزه عمرانی در سال گذشته اشاره کرد و گفت: پرداخت بخش عمده ای از بدهی های سال96، تکمیل و افتتاح جایگاه شهدای گمنام مرکز کرمان، شروع به کار مقاوم سازی ساختمان اداری و آموزشی واحد زرند، پرداخت هزینه انشعاب آب واحدهای رابر و راور و تهاتر 35 میلیارد ریال  از بدهی های دانشگاه به شهرداری، از مهترین اقدامات عمرانی دانشگاه در سال گذشته است که با همت امور مالی و عمرانی استان انجام شده اند.
رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان از افزایش چشمگیر درآمدهای غیر شهریه ای استان خبر داد و افزود: در بخش درآمد زایی در سال گذشته شاهد تحول بودیم و در بخش های درآمد های اجاره ای،گلخانه، آموزش های آزاد،برگزاری امتحانات سایر دستگاهها و...شاهد افزایش قابل ملاحظه درآمد بودیم و از این نظر، جزء5 استان برتر کشور هستیم.
ایشان به جابجایی ستاد استان به مکان فعلی که از استاندارهای لازم اداری برخوردار می باشد هم اشاره کرد و گفت: از دیگر اقدامات انجام شده، جابجایی ستاد استان به مکان فعلی و استفاده حداکثری از فضا ها و امکانات موجود دانشگاه بود که به دنبال آن ساختمان قبلی ستاد به عنوان مرکز رشد دانشگاه تبدیل شد و ضمن انعقاد تفاهم نامه با پارک علم و فناوری، می توان افق های نوینی را برای ورود به دانشگاههای نسل سوم و کارآفرین متصور بود.
علیرضا محدثی همچنین به ذکر بخشی از مهمترین شاخص های عملکردی حوزه های اداری، فرهنگی و روابط عمومی پرداخت و تصریح کرد: ساماندهی ارتقاء همکاران در حوزه اداری، کسب جایگاه برتر و معرفی دانشگاه در حوزه روابط عمومی، افتتاح دبیرخانه بیست و سومین جشنواره سراسری قرآن و عترت و میزبانی این مسابقات در سال 98، آغاز به کار دومین جشنواره های شعر آئینی، همای رحمت، و المپیاد ورزشی را از مهترین برنامه های این حوزه دانست که به همت امور فرهنگی، دانشجویی استان برنامه ریزی شده و در سال جدید برگزار خواهند شد.







 

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir