اخبار
1397/7/10 سه‌شنبه
بازدید رئیس دبیرخانه منطقه 8 دانشگاه از مرکز رفسنجان و واحد زرند

.

آقای دکتر محدثی زرندی ریاست دانشگاه پیام نور استان کرمان به همراه جمعی از مدیران ستاد استان از پروژه های درآمدزای مرکز رفسنجان، نظیر استخر پرورش ماهی و فاز 1و2 گلخانه خیار این مرکز بازدید نمودند.

دراین بازدید آقای دکترخلیلی نژاد، رئیس مرکز رفسنجان با توضیح اینکه دانشگاه پیام نور رفسنجان با مشارکت بخش خصوصی و استفاده از محل وام های اقتصاد مقاومتی توانسته دو گلخانه در فاز اول به مساحت 1200متر مربع با مشارکت بخش خصوصی و با اعتبار دومیلیارد ریال  و فاز دوم با مساحت 2800متر مربع بدون مشارکت بخش خصوصی ، توانسته درشش ماه اول سال 97  بیست وهفت میلیون وپانصد هزار تومان درامد کسب کند. استخر پرورش ماهی به متراژ1000 متر مربع و با مشارکت بخش خصوصی،  به محلی برای کسب درآمد و ایجاد اشتغال مولد برای چند نفر گردیده است .

لازم به ذکر است در پایان این دیداراعضای هیات علمی مر کز رفسنجان  با ریاست استان دیدار و نشست هم اندیشی برگزارنمودند که اعضای هیات علمی و اساتید دانشگاه نظرات خود را پیرامون مسائلی مانند، تکمیل ساعات موظف تدریس، نحوه ارتباط با صنعت و نقش اعضاء علمی در افزایش درآمد های غیر شهریه ای مطرح نمودند.

 در پایان سفر یک روزه ریاست استان از دانشگاه پیام نور زرند هم، بازدید و برمقاوم سازی ساختمان اداری آموزشی این واحد تاکید نمود و گفت:با توجه به زلزله خیز بودن این شهرستان این مهم باید در اولویت قرار گیرد تا دانشجویان و کارکنان دغدغه ای در این خصوص نداشته باشند.



تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir