اخبار
1397/3/12 شنبه
رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان خبر داد:

دانشگاه پیام نور با کیفیت برتر آموزشی، پذیرای دانشجویان ارشد می باشد .


خانم دکتر معین الدینی، رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان در مصاحبه با خبر نگارروزنامه ندای وحدت کرمان، با اشاره به آغاز انتخاب رشته داوطلبین کارشناسی ارشد از دوازدهم خرداد ماه در سایت سازمان سنجش به معرفی توانمندی های دانشگاه پیام نور پرداخت و گفت: دانشگاه پیام نور استان کرمان دارای 33 رشته محل در مقطع کارشناسی ارشد می باشد .

ایشان، کسب رتبه برتر کیفیت آموزشی در بین دانشگاههای کشور را از بزرگترین افتخارات پیام نور دانست و گفت : سطح بالای علمی فارغ التحصیلان این دانشگاه به گونه ای است که در آزمون های تحصیلات تکمیلی، استخدامی و وکالت، درصد قابل ملاحظه ای از پذیرفته شدگان، به خود اختصاص داده است .

فاطمه معین الدینی ادامه داد : کمترین میزان شهریه نسبت به سایر دانشگاهها  مزیت دیگری است که سبب شده دانشگاه پیام نور بتواند امکان تحصیل اقشار کم درآمد را فراهم نموده و سهم بسزایی در گسترش آموزش عالی ارزان و با کیفیت در جامعه داشته باشد .

رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان تصریح کرد، سیستم آموزشی این دانشگاه به گونه ای است که حضور دانشجو در کلاسهای دروس نظری اجباری نمی باشد و این مزیت نیز توانسته امکان تحصیل را برای شاغلین ادارات ، بانکها و...را   فراهم آورد .

ایشان همچنین از فراهم شدن امکان انتخاب محل آزمون پایان ترم برای دانشجو، در هر شهر از کشور خبر داد و گفت: دانشگاه پیام نور توانسته نگرانی هایی که دانشجویان و به خصوص دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد در زمینه تردد به شهرهای محل قبولی برای شرکت در آزمون را داشتند، رفع نماید و  دانشجویان می توانند، شهر محل سکونت خود را برای شرکت در آزمون پایان ترم انتخاب نمایند  و این مزیت مختص دانشگاه پیام نور است.

ایشان در بخش پایانی سخنان خود به اعتبار مدرک دانشگاه پیام نور نیز اشاره کردند و گفتند: تمامی رشته های این دانشگاه دارای مجوز رسمی از وزارت علوم است  و مدرک این دانشگاه قابل ارائه برای استخدام در تمامی نهاد های کشور می باشد و برای ادامه تحصیل در خارج از کشور نیز، قابلیت ترجمه و ارائه آن وجود دارد .

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir