اخبار
1398/2/23 دوشنبه
بررسی راهکارهای ارائه خدمات آموزشی دانشگاه پیام نور به کارکنان پایگاه هوا نیروز کرمان
راهکارهای ارائه خدمات مطلوب آموزشی به کارکنان پایگاه هوا نیروز با حضور مسئولین دانشگاه پیام نور و این پایگاه بررسی شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه ،در این جلسه که به دعوت مسئولین پایگاه هوانیروز کرمان برگزار شد،دکتر رشیدی نژاد رئیس دانشگاه پیام نور مرکز کرمان اظهار داشت: دانشگاه پیام نور ششمین دانشگاه باز جهان ، دومین دانشگاه باز در سطح آسیا و بزرگترین دانشگاه دولتی کشور است و دارای 500مرکز و واحد در سطح کشور می باشد.
وی با اشاره خدمات آموزشی پیام نور افزود: آرم دانشگاه پیام نور مانند سه کتاب به سه جهت با شعار« آموزش برای همه، همه جا و همه وقت»ومانند خورشیدی نور افشانی میکند که بر گرفته از احادیث نبوی «طلب العلم فريضةٌ علي كل مسلمٍ ومسلمه ،اطلبوالعلم ولو به الصین و اطلبوا العلم من المهد إلى اللحد» است.
رئیس دانشگاه پیام نور مرکز کرمان با اشاره به کیفیت آموزش دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور ، خدمات آموزشی خود را کاملا بر اساس استانداردها وسر فصل های وزرات علوم ارائه می دهد.
دکتر رشیدی نژاد تصریح کرد: به دلیل کیفیت بالای محتوای درسی و کیفیت یادگیری دانشجویان دانشگاه  پیام نور ،آمار قبولی فارغ التحصیلان پیام نور در مقاطع ارشد و دکترا ، نسبت به سایر دانشگاهها در سطح بسیار بالایی قرار دارد.
دکتر رشیدی نژاد افزود: «یکی از افتخارات دانشگاه فراهم کردن شرایط ادامه تحصیل برای نیروهای پر تلاش سازمانها ونهادهایی همچون هوا نیروز می باشد.
رئیس دانشگاه پیام نور مرکز با اشاره به ویژگیهای دانشگاه پیام  نور وبا توجه به شعار آموزش برای همه ،همه جا، همیشه خاطر نشان کرد: یکی از ویژگیهای  دانشگاه پیام نور نداشتن محدودیت سنی برای ورود به دانشگاه و ادامه تحصیل و فراهم کردن شرایط مهمانی به دانشجویان به سایر شهر های کشور و انتخاب محل آزمون های پایان ترم به اختیار دانشجویان است.
دکتر رشیدی نژاد یاد آور شد: دانشگاه پیام نور در کل کشور همانند  یک پیکره واحد است و در زمینه پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کار شناسی هیچ محدودیتی نداریم.
هچنین در این جلسه دکتر میر حبیبی معاون دانشگاه پیام نور استان کرمان  گفت:دانشگاه پیام نور از سه مسیر، کنکور سراسری ، تکمیل ظرفیت یا پذیرش بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی ، وفراگیر در مقاطع کار شناسی وکارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد و دروس بر خلاف سایر دانشگاهها به صورت عادی ، خود خوان والکترونیکی جهت انتخاب دانشجو ارائه    می شود.
معاون دانشگاه پیام نور استان کرمان افزود :نظام آموزشی دانشگاه پیام نور  به دلیل  ویژگیهای منحصربه فرد برای همِگان، توان توسعه سریع کمّی و کیفی را در زمانها و مکانهای مختلف و ‌همچنین در سطوح مختلف آموزشی، داراست.
دکتر میر حبیبی ارائه خدمات الکترونیکی در نظام آموزشی پیام نور ، موجب تسهیل ارائه و دریافت برنامه‌های آموزشی و امکان دسترسی سریع کاربران به منابع مورد است که تأثیرهای مهمّی بر روند آموزش داشته باشد.
وی با اشاره به خدمات دانشگاه پیام نور افزود :دانشگاه پیام نور در سطح کشور مجری ارائه دورهای  آموزش های آزاد در بیش از 500دوره از جمله دورهای ضمن خدمت ، مهارت افزایی با مدرک معتبر است که می تواند در قالب این دورهای به توانمند سازی افراد جهت ورود به دانشگاه در مقاطع تحصیلی کار شناسی ارشد ودکتری کمک نماید .
همچنین در این جلسه امیر فهیمی فرمانده پایگاه هوا نیروز گفت:هوا نیروز دارای جمعیت زیادی است واین پتانسیل وجود دارد که فضا را جهت رشد وپیشرفت افراد فراهم کنیم.
وی افزود :با توجه به شرایط نیروهای هوا نیروز و ماموریت آنها  وبا توجه به مزایا و ویژگی های دانشگاه پیا م نور ،این دانشگاه بهترین گزینه جهت تحصیل پرسنل هوا نیروز است.
فرمانده پایگاه هوا نیروز کرمان با اشاره به بالا بودن انگیزه نیروهای هوا نیروز گفت: تعدای زیادی از افراد پایگاه هوانیروز مستعد متقاضی تحصیل وپیشرفت در رشته های مختلف در مقاطع کارشناسی وکارشناسی ارشد هستند.

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir