اخبار
1397/4/12 سه‌شنبه
برگزاری جلسه کمیته جذب دانشجو در استان

دومین جلسه جذب دانشجو در سال جاری  با هدف انجام فعالیتهای تبلیغی در مرداد ماه امسال و در راستای معرفی هر چه بیشتر  مزایای تحصیل در  دانشگاه پیام نور  با حضور سرکار خانم دکتر معین الدینی رئیس، آقای دکتر محدثی معاون ، آقای دکتر نجف زاده معاون مرکز کرمان و جمعی از مدیران ستاد استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، خانم دکتر معین الدینی در این جلسه با اشاره به افزایش روند جذب دانشجو در سال 96 نسبت به سال قبل، بر ادامه فعالیتهای موثر تبلیغی تاکید کرد و گفت:  یکی از مهمترین مکانهایی که امکان معرفی دانشگاه بدون کمترین هزینه ای وجود دارد تریبون های نماز جمعه است و خوشبختانه بسیاری از ائمه جمعه سراسر استان دید مناسبی نسبت به دانشگاه پیام نور دارند و روسای مراکز و واحدها باید، این فرصت مهم را مغتنم شمرده و اقدامات لازم را انجام دهند.

ایشان استفاده از ظرفیت شهرداریها در خصوص رایزنی نصب بنر و بیلبورد در نقاط پرتردد شهر را یکی دیگر از پتانسیل های موجود تبلیغی عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد، روسای مراکز و واحدها با همکاری مسئولین روابط عمومی ها باید در این زمینه به خوبی نقش ایفا کنند .

فاطمه معین الدینی به تعطیلات تابستانه هم اشاره کرد و گفت:تعطیلات تابستانه نباید مانع انجام اقدامات تبلیغی در زمینه جذب دانشجو گردد.

در این جلسه آقای دکتر محدثی معاون استان هم بر انجام اقدامات موثر تبلیغی تاکید کرد و گفت :فضای مجازی از مهترین ظرفیت های تبلیغی جذب دانشجو ست که باید به خوبی از آن  استفاده شود و روابط عمومی باید با تولید محتوای مناسب، اعم از تیزر و تصویر به خوبی در این زمینه نقش ایفا کند.

ایشان ارتباط با حلقه مشاوران آموزش و پرورش در پایگاههای انتخاب رشته را یکی دیگر از مسیرهای تبلیغات دانست و بیان کرد :کارشناسان دانشگاه باید با حضور در این پایگاهها و بیان مزایای تحصیلی و موفقیت های چشمگیر فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور، برخی ذهنیت های منفی موجود را اصلاح نمایند .

در ادامه این جلسه سایر روشهای تبلیغی نظیر استفاده از برنامه های رادیویی،چاپ تراکت،به روز نمودن سایت های مراکز و واحدها ،پیگیری صحیح بودن تلفن های مراکز و واحدها در مرکز اطلاعات تلفنی 118و....مورد بررسی قرار گرفت و به تصویب رسید .

لازم به ذکر است بنابراعلام سازمان سنجش کشور، نتایج اولیه کنکور سراسری در دهه دوم مرداد ماه اعلام و متعاقب آن، انتخاب رشته داوطلبین آغاز خواهد شد .




تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir