فرهنگی
1397/10/11 سه‌شنبه
دیدار ریاست، مسول نهاد رهبری و مدیر فرهنگی دانشجویی استان با مدیر کل اوقاف و امور خیریه
یست و سومین جشنواره قران و عترت دانشگاه پیام نور با هدف اعتلای دانش، ایمان، اخلاق و بصیرت دینی دانشجویان و توسعه فضای معنوی و قرآنی و زمینه‌سازی انس و الفت دانشجویان با قران کریم و تدبر و عمل به آن برگزار می‌شود .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه در راستای برگزاری  جشنواره قرآن و عترت دانشجویان پیام‌نور به میزبانی کرمان ، آقای دکترمحدثی ریاست استان ، حجت الاسلام محمد علی پور محی آبادی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور، اقای امین رستمی مدیر فرهنگی و دانشجویی استان  با حجت الاسلام تدینی مدیر کل اوقاف دیدار و گفتگو کردند.
   
دکتر محدثی با اشاره به برگزاری  بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان پیام نور به میزبانی کرمان گفت: این جشنواره با هدف اعتلای دانش، ایمان، اخلاق و بصیرت دینی دانشجویان و توسعه فضای معنوی و قرآنی و زمینه‌سازی انس و الفت دانشجویان با قران کریم و تدبر و عمل به آن برگزار می‌شود . 

حجت الاسلام تدینی مدیر کل اوقاف استان در این دیدار با اشاره به اینکه در حوزه قرآنی اوقاف به عنوان یک نهاد مهم در کشور مطرح می باشد افزود: با توجه به سابقه همکاری بین اوقاف و دانشگاه در برنامه های قرآنی این اداره آمادگی دارد در برگزاری این مسابقات با دانشگاه پیام نور همکاری داشته باشد.
لازم به ذکر است، مقرر گردید در موارد ذیل اداره کل اوقاف استان با دانشگاه همکاری لازم را مبذول نماید .
اعزام تعدادی از دانشجویان خصوصا" زیارت اولی ها به مشهد مقدس در سال 1398
برگزاری نشست هم اندیشی با اساتید با حضور مدیر کل محترم اوقاف و امور خیریه استان با موضوع "دانشگاه و سنت حسنه وقف و امور خیریه"
برگزاری مراسم تجلیل از خیرین دانشگاه پیام نور با حمایت اداره کل محترم اوقاف و امور خیریه استان
برنامه ریزی درخصوص برگزاری همایش ملی در یکی از امامزادگان استان با همکاری دانشگاه پیام نور با موضوع امامزادگان و یکی از معصومین علیهم السلام در سال 1398



 

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir