مراکز و واحدها
1396/6/15 چهارشنبه
جشن فارغ التحصیلی 80 دانشجوی دانشگاه پیام نور مرکز کرمان برگزار شد

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نورمرکز کرمان دکتر محمود فرهادیان رئیس دانشگاه پیام نور مرکز کرمان در این مراسم ضمن تبریک میلاد امام هادی (ع) وعید غدیر اظهار داشت: دانشجویان را سرمایه های ارزشمند جامعه هستند و دانشگاه پیام نور همواره در توسعه علم ، پیشرو بوده ، به گونه ای که رتبه  اول کیفیت آموزش را در بین تمام دانشگاهها ی کشور را کسب کرده است.

رییس دانشگاه پیام نور مرکز کرمان  با اشاره  توانمندیهای دانشگاه پیام نور افزود: امروز افتخار این را داریم که دانشگاه پیام نور جزء یک درصد دانشگاههای برتر کل دنیا قرار گرفته است و توانستیم در پایگاه استنادی جهان اسلام در زمینه کیفیت آموزشی رتبه ممتاز را کسب نمائیم.

فرهادیان افزود: تمامی افتخارات و دستاوردهای چشمگیری که تاکنون  در دانشگاه پیام نور حاصل شده است مرهون تلاش دانشگاهیان و بویژه دانش آموختگان این دانشگاه بوده است.

وی افزود: دانش آموختگان دانشگاه پیام نوردانشجویانی باسواد، پژوهشگر و با فرهنگ هستند که توانسته اند در مقاطع تحصیلی بالاتر رتبه های ممتازی را کسب نمایند و بالاترین رقم قبولی را به خود اختصاص دهند.

رییس دانشگاه پیام نور مرکز کرمان افزود: در سال گذشته بیش از 144هزار دانشجو از دانشگاه پیام نور در مقاطع تحصیلی بالاتر پذیرفته شده اند که از این تعداد بیش از 30هزار نفر از دانشجویان پیام نور در دانشگاههای تهران پذیرفته شدند.

فرهادیان با اشاره به خود باوری دانشجویان دانشگاه پیام نور گفت:دانشجویان دانشگاه پیام نور باید به خودشان افتخار کنند ، چرا که افتخارات دانشگاه پیام نور در زمینه های علمی،پژوهشی، آموزشی، فرهنگی، و ورزشی افتخارات کمی نیست ودانشگاه پیام نور کیفیت را فدای کمیت نکرده است.

گفتنی است ، این مراسم با حضور  جمعی از اعضای هیات علمی ،  کارکنان و خانواده‌های دانش آموختگان، برگزار شد.

اجرای نماهنگ فعّالیّت ها و افتخارات دانشگاه پیام نور ، نمایش طنز و اهدای تندیس و لوح یادبود از جمله برنامه های اجرا شده دراین جشن بود.




 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر