مراکز و واحدها
1397/2/10 دوشنبه
دکتر هادی ویسی به سمت سرپرست مرکز جیرفت منصوب شد .

.

طی آیینی با حضور  خانم دکتر معین الدینی، رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان و برخی مسئولان شهرستان جیرفت از زحمات فاطمه عسکری تقدیر و هادی ویسی به سمت سرپرست، جدید دانشگاه پیام نور جیرفت معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ، خانم دکتر معین الدینی در این مراسم گفت : دانشگاه پیام نور توانسته آموزش عالی ارزان و با کیفیت را در دورترین نقاط کشور گسترش دهد و زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای جوانان این مرز و بوم را فراهم نماید که افتخار آفرینی آنها در عرصه های علمی و ورزشی و  فرهنگی موید این مطلب است.

ایشان از زحمات چند ساله خانم دکتر عسکری تجلیل کرد و به معرفی ویژگی های بارز آقای دکتر ویسی رئیس جدید مرکز جیرفت پرداخت و گفت : آقای دکتر ویسی دارای تالیفات و طرح های پژوهشی متعددی هستند  و از  چهره های بارز علمی دانشگاه پیام نور می باشند که دوام توفیقات را برای ایشان خواستارم.  

در ادامه این مراسم دکتر هادی ویسی در سخنانی به تشریح برنامه های خود پرداخت و گفت  : تمام توان خود را در زمینه اعتلای دانشگاه و ارتقاء کیفیت خدمات رسانی به دانشجویان به کار می گیریم و  ارتباط بازار با دانشگاه را یکی از اولویت های مهم بخش دانشگاهی می دانیم.

وی اضافه کرد: صنعت و دانشگاه باید ارتباط متقابل داشته باشند تا شاهد اثرات موثر این بخش در جامعه باشیم. وطرح های پژوهشی دانشگاه پیام نور باید بر اساس نیازهای منطقه و در راستای رفع مشکلات منطقه و مردم انجام پذیرد .

گفتنی است ریاست جدید دانشگاه پیام نور دارای دکتری جغرافیای سیاسی از دانشگاه تربیت مدرس تهران، رئیس بخش علوم اجتماعی دانشگاه پیام نور استان کرمان، همکار علمی در دایره المعارف بزرگ اسلامی و عضو انجمن ژئوپلیتیک ایران و دارای 25 مقاله علمی پژوهشی، 40 مقاله کنفرانس داخلی و بین المللی، پنج کتاب تالیفی و مجری پنج طرح پژوهشی است.

لازم به ذکر است :دانشگاه پیام نور جیرفت دارای  1500 دانشجوست  که در 21 رشته کارشناسی و یک رشته کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل هستند.




 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر