مراکز و واحدها
1396/9/5 یکشنبه
برگزاری نخستین دوره مسابقات دانشجویی پرتاب موشک های آبی در دانشگاه پیام نور مرکز کرمان

.

نخستین دوره مسابقات دانشجویی پرتاب موشک های آبی ، یادواره شهدای مدافع حرم امروز ،در دانشگاه پیام نورمرکز کرمان با حضور 25 تیم از دانشگاههای شهر کرمان برگزارشد.

آقای دکتر مجیدی مدیر گروه فنی و مهندسی استان کرمان ضمن اشاره به سطح بالای این مسابقات گفت : موشک های آبی موشک هایی هستند که با نیروی محرکه آب و فشار هو ا کار می کنند و طراحی ظاهری و فشار متناسب آب و هوا  از عوامل اصلی تعیین کننده  میزان برد موشک هستند .  

ایشان همچنین در خصوص بهترین تیم عمل کننده گفت :بیشترین برد این موشک ها در این دوره از مسابقات 100 متر بوده که با زاویه 60 درجه پرتاب گردیده است

دکتر مجیدی از بالاتر رفتن سطح این مسابقات در دوره های بعدی خبر داد و افزود در مسابقات بعدی هدف گیری دقیق ملاک خواهد بود و سیبل مسابقات نصب می شود

گفتنی است در این مسابقات تیم دانشگاه پیام نورکرمان  رتبه اول و تیم های دانشکده شهید دادبین کرمان رتبه های دوم وسوم را کسب کردند.

لازم به ذکر است، این مسابقات با همت و تلاش اداره امور فرهنگی ،انجمن علمی مهندسی عمران ومکانیک مرکز کرمان برگزار شد  و برگزاری آن موجی از نشاط و شادابی در بین دانشجویان ایجاد نمود .








 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر