مراکز و واحدها
1395/2/22 چهارشنبه
مراسم بزرگداشت مقام معلم ومبعث حضرت رسول اکرم (ص) در دانشگاه پیام نور واحد ریگان برگزار شد

.

به گزارش روابط عمومی، همزمان با  بزرگداشت مقام معلم ومبعث حضرت رسول اکرم (ص)،  دانشگاه پیام نور واحد ریگان مراسمی با حضور مسئولین شهرستان واساتید دانشگاه در تالار نخل شهرستان برگزارودر این مراسم از استادان پیشکسوت وفعال پژوهشی تجلیل بعمل آمد.

در این مراسم سرپرست دانشگاه آقای رحیم زاده بهزادی ، ضمن تبریک روز معلم و بزرگداشت مقام والای علم و دانش گفت: ما پیرو مکتبی هستیم که در آن، آموزش نه محدودیت مکانی دارد و نه قید زمانی. و هیچ مکتبی مانند مکتب اسلام به علم بها نداده است. لذا رسالت پیامبر ما با « اقرا باسم ربک الذی خلق» شروع شده است و خداوند متعال بعد از ایمان به خودش، مقام منزلت عالمان را اولی ذکر می کند.

وی همچنین در خصوص شعار سال جاری که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال « اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» نامگذاری شده است، گفت: ما اعتقاد داریم که شعار« اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» در حقیقت شعار دانش بنیان است و تولیدات علمی بیشترین ارزش افزوده را می توانند در این میان داشته باشند و باید از تمام ظرفیت های موجود برای تبدیل دانشگاه به دانشگاه درآمدزا استفاده کنیم و در این راستا از ایده ها و راهکارهای اساتید استقبال می کنیم.

در ادامه آقای غلامشاهزاده  بخشدار مرکزی ، نیز در این مراسم، با تاکید بر اینکه معلمی شغل انبیا است و بر همین اساس باید اساتید  به داشتن چنین شغل و حرفه ای افتخار کنند، گفت: انبیا معجزات زیادی داشته اند و از این رو امروزه معجزه شما اساتید  تعلیم و تربیت درست نسل امروز است.

همچنین این مراسم با برنامه های متنوع فرهنگی همراه بود.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر