مراکز و واحدها
1395/7/24 شنبه
مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در دانشگاه پیام نور واحد ریگان برگزار شد.

.

مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در دانشگاه پیام نور واحد ریگان با حضور جمعی از مسئولین ادارات شهرستان ، اساتید، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه بر گزار شد.

به گزارش روابط عمومی رحیم زاده بهزادی سرپرست دانشگاه در مراسم شروع سال تحصیلی ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید  وهمچنین تسلیت ایام سوگواری سرور وسالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور را پاسخگویی به نیاز های روزافزون مخاطبین،آموزش بصورت ارتباطات و الکترونیک ،برنامه و دانشجو محوری و…عنوان کرد و از دانشجویان خواست نسبت به استفاده بهینه و درست از عامل مکان و زمان اهتمام ویژه ای داشته باشند.

وی افزود: یکی از پایه های رشد و ترقی و توسعه همه جانبه هر کشوری آموزش است، خصوصاً دانشگاه ها که قلب آموزش در دانشگاه ها می تپد، لذا فرصتی برای ما ایجاد شده و ما باید از این فرصت در جهت کسب علم و نهادینه کردن آن در جامعه بهره ببریم، چرا که دانشگاه محلی برای رشد علمی هر جامعه می باشد.

حجه الاسلام والمسلمین رنجبرنژاد ماهانی امام جمعه شهرستان خاطر نشان کرد: الحمدلله یکی از مهمترین اصولی که دولت به آن توجه داشته است بحث تحقیق و پژوهش و تولید علم که امروزه در دانشگاه ها و محیط های علمی شاهد این مهم هستیم ، ما به جهت اینکه پایه های علمی مستحکم داشته باشیم باید از این فرصت ها در جهت رشد و پیشرفت جامعه استفاده کنیم.

باقری فرماندار شهرستان با تبریک سال تحصیلی جدید گفت : دانشجویان سفیران و منادیان علم ، آگاهی و دانایی هستند از این رو ایجاد فرصت ها و زیر ساخت های مناسب علمی و دانشگاهی برای شکوفایی و بالقوه کردن استعدادها و پتانسیلهای آنان ضروری است.وسپس اظهار امیدواری کرد دانشجویان و آینده سازان بتوانند با پژوهش ها و مطالعات خود در جهت رشد و توسعه حرکت کنند.

تجلیل از دانشجویان نخبه آموزشی ،فرهنگی ودانش آموختگان و اهداء شال عزاداری به از اعضای هیأت مذهبی دانشجویی امام صادق (ع)، برگزاری ایستگاه صلواتی، اهداء بسته فرهنگی وهمچنین بازدید از نمایشگاههای ایجاد شده در دانشگاه  با عنوان : حجاب وعفاف ،ولایت ،شهدا،کتب آموزشی وفرهنگی ،ایستگاه سلامت از حاشیه های این مراسم بود .






 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر