مراکز و واحدها
1396/9/4 شنبه
خوابگاه دانشجویی مرکز سیرجان به همت یک خیّر احداث می شود

.

مدیر کل امور استان های دانشگاه پیام نور در مراسم کلنگ زنی این پروژه:

🔵 خیّرین دانشگاه ساز استان کرمان در کشور سرآمد هستند

 

کلنگ آغاز احداث خوابگاه دانشجویی دانشگاه پیام نور سیرجان که قرار است با تامین اعتبار از سوی یک خیّر بنا شود با حضور مدیر کل امور استان های دانشگاه پیام نور کشور و همچنین معاون دانشگاه پیام نور استان کرمان به زمین خورد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور سیرجان خوابگاه دانشجویی این دانشگاه که 3 هزار متر مربع زیربنا خواهد داشت قرار است در مدت 24 ماه، با برآورد هزینه 30 میلیارد ریال و با تأمین اعتبار از سوی عبدا... یزدی یحیی آبادی از خیّرین دانشگاه ساز سیرجانی در محل پردیس دانشگاه پیام نور احداث شود.

بر اساس این گزارش در مراسم کلنگ زنی این پروژه مدیر کل امور استان های دانشگاه پیام نور کشور طی سخنانی ضمن تجلیل از شخصیت این خیّر سیرجانی گفت: یکی از پشتوانه های اصلی و اساسی دانشگاه پیام نور در همه حوزه ها خیّرین هستند و استان کرمان در این زمینه سرآمد همه استان هاست.

دکتر محمدولی درینی افزود: به زودی اجتماع بزرگ خیّرین دانشگاه ساز کشور به میزبانی سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار و از خدمات و تلاش های این دانشگاه سازان گمنام تجلیل خواهد شد.

عبدا... یزدی یحیی آبادی خیّر دانشگاه ساز سیرجانی نیز طی سخنانی گفت: بنده فقط با هدف خدمت به قشر ضعیف جامعه به ویژه دانشجویان و کم کردن بخشی از مشکلات آنها برای تحصیل، به این کار اقدام کرده ام و توقع هیچ تعریف و تمجیدی هم ندارم.

وی ادامه داد: از شنبه هفته آینده عملیات اجرایی احداث این ساختمان آغاز می شود و درست است که مقرر شده در مدت دو سال ساخته شود اما ما طوری اقدام می کنیم که سال آینده در چنین روزی و در همین مکان مراسم افتتاحیه ساختمان را برگزار کنیم.



 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر