اخبار
1396/11/14 شنبه
پیام خانم دکتر معین الدینی رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان به مناسبت ایام ا... دهه مبارک فجر

.

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب اسلامی ایران مظهر تجلی نور در ظلمت و نماد دستیابی به معانی عمیق قرآنی در قلوب ملت همیشه در صحنه ایران است. طلیعه رهایی انسانیت از خودکامگی و استبداد ستم شاهی به رهبری فرزانه ای است که اندیشه ای جز عزت اسلام در سر نداشت.

ایام مبارک و غرور آفرین دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، یاد آور راهبری های انقلابی و حیاتبخش بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی و فداکاری های عظیم ملت بزرگ ایران است.

این دهه مبارک تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان، صفحه‏ای زرین را در تاریخ حیات آدمی گشود و فریاد خدا خواهی، معنویت، آزادی و استقلال طلبی را در گوش جــان جهانیان طنین‏ انداز کرد.

دوازدهمین روز بهمن هر سال، شور‌انگیزترین صفحه کتاب انقلاب، یعنی روز ورود زعیم آگاه، رهبر بی نظیر، انقلابی ترین مرد قرن، حضرت امام‌ خمینی(ره) به ایران ورق می خورد. نهضتی که رساترین فریاد تاریخ معاصر، یعنی صدای امام امت، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن، با تمام وجود تلاش کرد.

ملت ما در عرصه های علمی پس از انقلاب اسلامی پیروز و سرفراز شد و در کنار این سرفرازی و پیروزی، نام بلند ایران در بسیاری از عرصه های علمی و تحقیقاتی در میان کشورهای پیشرفته قرار گرفت.

بی‌شک یکی از وظایف اصلی مسؤولان و اساتید دانشگاه باید تبیین مفاهیم انقلاب اسلامی برای آگاهی بیشتر دانشجویان باشد، که این مهم از اهداف اصلی دانشگاه در مباحث فرهنگی است.

این ایام عزیز و فرخنده، فرصتی است بس مغتنم، که بدانیم و بگوییم مرهون شهدای گرانقدر و والا مقامی هستیم که درخت تناور این انقلاب با خون آنان سیراب گردیده است.

اینجانب ایام الله دهه مبارک فجر را تبریک و تهنیت گفته و از پیشگاه حضرت احدیت سعادتمندی و توفیقات روزافزون را برای  ملت شریف و غیور ایران اسلامی خواستارم.

فاطمه معین الدینی

رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر