اخبار
1396/2/13 چهارشنبه
مراسم بزرگداشت روز استاد با حضور اعضای هیئت علمی واساتید مدعو در دانشگاه پیام نورمرکز کرمان برگزار شد

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نورمرکز کرمان در این مراسم دکتر محمود فرهادیان رئیس دانشگاه پیام نورمرکز کرمان، با اشاره به تبریک ماه شعبان ومیلاد «امام حسین (ع)،امام سجاد(ع)وابوالفضل عباس »اظهار داشت: ماه های رجب وشعبان فرصتی مناسب برای خودسازی و ورود به ماه ضیافت الهی هستند.

رئیس دانشگاه پیام نورمرکز کرمان با اشاره به مقام استاد گفت: دانشگاه نقش محوری در رشد و پیشرفت جامعه و به تبع آن اساتید و مدرسان نیز نقش پراهمیتی در اعتلای تربیت و پرورش جوانان و در نهایت رشد فکری جامعه دارند.

رئیس دانشگاه پیام نورمرکز کرمان با توجه به هفته بزرگداشت مقام معلم و لزوم گرامیداشت این ایام و تشکر از  استادان به هر بهانه و مناسبتی،تصریح کرد:کار معلمی،کار سخت وپرمسئولتی است وباید از زحمات اساتیدی که برای آینده این مرزو بوم تلاش می کنند،سپاسگذاری نمائیم.

دکتر فرهادیان با تقدیر و تجلیل از زحمات و تلاش های اعضای هیأت علمی دانشگاه، اظهار امیدواری کرد: با تلاش و همت همه اساتید این سرزمین ،شاهد شکوفایی هرچه بیشتر نوجوانان و جوانان عزیز میهن اسلامی باشیم.

در این مراسم با اهدای لوح تقدیر، به اعضای هیات علمی و اساتید از آنهاتجلیل شد.

گفتنی است: در ادامه این مراسم کارگاه «استاد متعهد،انسان ساز ، وجریان ساز»با حضور یکی از اساتید برجسته، برگزاز واستادان در این کارگاه شرکت کردند.

گفتنی است: مراسم گرامیداشت روز استاد در دانشگاه پیام نو رمرکز کرمان با حضور ریاست دانشگاه ومعاون دانشگاه ،اعضای هیأت علمی واساتید برگزار شد.

 


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر