اخبار
1395/9/28 یکشنبه
دکتر رستمی نسب رییس بسیج اساتید استان کرمان: پیام نور دارای چهره ای دوست داشتنی برای بسیج اساتید است

.

دکتر رستمی نسب رییس بسیج اساتید استان کرمان و هیات همراه با حضور در دفتر ریاست دانشگاه، گفت اساتید دانشگاه پیام نور بیشترین تعداد اعضای بسیج اساتید را شامل می شوند و با توجه به فعالیت ها و حضور ایشان گفت پیام نور دارای چهره ای دوست داشتنی برای بسیج اساتید است.

وی ادامه داد ، خوشبختانه فضای فعالیت فرهنگی به سرعت در سطح جهان در حال شکل گیری است که با استقبال پرشور مردم روبرو شده است لذا آگاهی و آموزش در این خصوص باید به روز و به صورت فرا مرزی باشد.

وی اظهار داشت با توجه به ابلاغ حکم واگذاری مسئولیت آموزش و تقویت دانشگاه ها در حوزه های جنگ نرم، پیوست فرهنگی و آینده پژوهشی ،  از سوی دفتر مقام معظم رهبری به بسیج اساتید، این ارگان با توجه به دارا بودن افراد متعهد و آموزش دیده ،آمادگی برپایی کارگاه های تخصصی در این زمینه ها را برای اساتید اعلام می کند.

رییس بسیج اساتید در این نشست علاوه بر ابراز خرسندی از ارتباط  ویژه دانشگاه پیام نور و بسیج اساتید خواستار تعاملات و همکاری بیشتر این مجموعه ها شد .

دکتر معین الدینی نیز ضمن ابراز آمادگی هرگونه همکاری با بسیج اساتید گفت به کار بردن لفظ شجره طیبه در خصوص واژه بسیج بیانگر این است که باید قدر این نعمت را جدای از هر نگاه سیاسی و جناحی دانست چراکه دانشگاه یک محیط فرهنگی وعلمی است .

سرپرست دانشگاه در خصوص تعاملات دائمی دانشگاه پیام نور و بسیج اساتید، به برگزاری کارگاه بسیج و خانواده به میزبانی دانشگاه پیام نور مرکزی با حضور تمام دانشگاه های سراسر کشور اشاره داشت و گفت این کارگاه در استان کرمان بصورت ویدئوکنفرانس در تالار عاشورای پردیس شماره یک دانشگاه پیام نور برگزار خواهد شد.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر