اخبار
1395/12/8 یکشنبه
سرپرست دانشگاه پیام نور استان کرمان؛حضور دو شهید گمنام در دانشگاه، فضای دانشگاه را متبرک خواهد کرد .

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ، سرپرست دانشگاه پیام نور استان کرمان گفت: همزمان با ایام فاطمیه دانشگاه پیام نور مرکز کرمان میزبان دو شهید گمنام است.

دکتر فاطمه معین الدینی افزود: میزبانی این دانشگاه از دو شهید گمنام دفاع مقدس، تاثیر به سزایی در روحیه دانشجویان خواهد داشت و فضای این دانشگاه را متبرک خواهدساخت.

وی با بیان اینکه شهدا متعلق به همه افراد جامعه هستند ، اظهار داشت: خاکسپاری شهدا در دانشگاه دارای آثار مثبت برای دانشجویان و جامعه می باشد حضور شهدای جنگ تحمیلی در دانشگاه ها که محل تولید اندیشه و فکر می باشند بسیار با ارزش است.

معین الدینی در رابطه با نحوه برگزاری این مراسم اظهار داشت: هماهنگی های لازم جهت برگزاری مراسم با شکوه تشیع دو شهید گمنام در روز چهارشنبه 11 اسفندماه همزمان با ایام شهادت بانوی دو عالم فاطمه زهرا(سلام الله علیها) صورت گرفته است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: از تمامی مقامات عالی رتبه کشوری و لشکری ، جانبازان، ایثار گران، خانواده شهدای عزیز دعوت بعمل می آیدکه با حضور خود دراین مراسم معنوی موجب خرسندی روح این شهیدان شوند.

گفتنی است این شهیدان که در عملیات تفحص حدود دو ماه پیش شناسایی شده اند، یکی در سن 25 سالگی در عملیات بدر شرق دجله، در سال 1363و دیگری در سن 23 سالگی، در عملیات ایذایی والفجر 8؛ در جزیره امّالرصاص در سال 1364 به شهادت رسیده ا ند.

 


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر