اخبار
1396/6/1 چهارشنبه
افتتاحیه سومین دوره طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه پیام نور استان کرمان

.

سومین دوره طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه پیام نور استان کرمان صبح امروز با سخنرانی خانم دکتر معین الدینی آغاز گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ، در مراسم آغاز به کار این دوره ،سرکار خانم دکتر معین الدینی با تبریک حلول ماه ذی الحجه و سالروز ازدواج حضرت علی و حضرت زهرا سلام الله علیهما ،و ضمن خوشامد گویی به اساتید بزرگوار و مدرسین این دوره ،از زحمات آقای دکتر رستمی دبیر هم اندیش استان تجلیل کرد. ایشان همچنین کسب رتبه سوم درسال گذشته را نشانه کیفیت آموزشی مطلوب و اثر بخشی این دوره ها دانست و ابراز امیدواری کرد با همت و تلاش اساتید گرانقدر مطالب این دوره ها به دانشجویان و نسل جوان منتقل شود و سبب بصیرت افزایی و افزایش آگاهی آنان گردد .

در ادامه این مراسم آقای دکتر رستمی دبیر مرکز هم اندیشی استان، در سخنانی ماه ذیحجه را ماه ولایت دانست و گفت مناسبتهای این ماه زمینه ساز و تقویت کننده باور های ولایی است .ایشان در خصوص سومین دوره طرح ضیافت اندیشه بیان داشت : در این دوره دروس اندیشه سیاسی سطح 2 ،تاریخ تمدن اسلامی سطح 1 ، اندیشه سیاسی سطح4 و کارگاههای رژیم مصرف رسانه ای و تهدیدات نوین در فضای مجازی برگزار  خواهد شد و این طرح تا نهم شهریور ماه ادامه خواهد داشت .

گفتنی است این دوره از طرح ضیافت اندیشه در شهر های کرمان وسیرجان و با حضور 60نفر از اعضای علمی سراسر استان برگزار خواهد شد .






 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر