اخبار
1396/2/25 دوشنبه
مشاور ریاست عالی دانشگاه در جمع مدیران و روسای مراکز واحدهای استان کرمان خواستار حضور پر رنگ جامعه دانشگاهی در انتخابات شد.

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان کرمان ،جلسه روسای مراکز و واحدهای این استان با حضور آقای دکتر پاینده مشاور ریاست عالی دانشگاه برگزار گردید.

در این جلسه ابتدا خانم دکتر معین الدینی ،ضمن خوش امد گویی به مدیران و تشریح عملکرد دانشگاه  خواستار حضور حداکثری در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری شدند و تلاش حداکثری در این امر مهم را مطالبه نمودند.

در ادامه جناب آقای  دکتر پاینده نیز ،استان کرمان را یکی از استانهای پیشرو و با سابقه در عرصه انقلاب و دوران دفاع مقدس دانستند و از مرحوم آیت ا... هاشمی رفسنجانی و شهید دکتر باهنر به عنوان برجسته ترین شخصیت های نظام یاد کردند.

ایشان با گلایه از کمرنگ بودن فعالیتهای سیاسی در دانشگاه پیام نور ، انجام فعالیتهای مفید و موثر برای بالابردن حضور حداکثری دانشجویان در انتخابات را مورد تاکید قرار دادند.

مشاور عالی ریاست دانشگاه ، مسئله حضور حداکثری و بحث حق الناس در امر انتخابات را از مهمترین دغدغه های مقام معظم رهبری دانستند و اظهار داشتند حضور پررنگ دانشگاه در عرصه انتخابات، سبب رفع بسیاری ار آسیب های موجود در این عرصه خواهد شد .

آقای  دکتر پاینده در ادامه گفتند :فضای عمومی کشور انتظار پیشروی و پیش قراولی از دانشگاه دارد و ما باید به این خواسته جامه عمل بپوشانیم

در ادامه این جلسه روسای مراکز و واحدها به تشریح عملکرد خود در زمینه انتخابات پرداختند ومطالبات بودجه ای و مالی خود را در خصوص تکمیل طرح های نیمه تمام بیان داشتند.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر