اخبار
1397/7/9 دوشنبه
دیدار رئیس و مدیر فرهنگی مرکز رفسنجان با امام جمعه این شهرستان

.

 به مناسبت آغاز سال تحصیلی  جدید رئیس مرکز رفسنجان با امام جمعه حجت الااسلام آقای رمضانی دیدار نمودند .در ابتدای این دیدار حاج آقا رمضانی ضمن تبریک آغازسال تحصیلی و آرزوی موفقیت برای همه دانشجویان از تلاش اقای دکتر خلیلی در خدمت رسانی به دانشجویان و دانشگاه پیام نور تقدیر نمود.

 وی افزود: دانشگاه پیام نور بستر مناسبی جهت تحصیل همه اقشار بخصوص اقشار کم درآمد جامعه می باشد و بخصوص با کیفیت بالای آموزشی که این دانشگاه بدست آورده میتوانند در تولید علم کمک بسزایی به جامعه داشته باشد .

امام جمعه رفسنجان در ادامه بیان داشت: که در کنار تحصیل به دانشجویان حرفه آموخته شود تا جامعه از معضل بیکاری نجات یابد ،تحصیل در کنار بدست آوردن حرفه ارزش بسیاری دارد .

لازم به ذکر است ، در این دیدار آقای دکتر خلیلی  رئیس مرکز رفسنجان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس تصریح کرد:  هم اکنون زمان جهاد علمی و دستیابی به موفقیت های علمی و پژوهشی می باشد  و دانشگاه پیام نور تمام  تلاش و توان خود را در این راستا به کار میگیرد تا دانشجویان با سواد تحویل جامعه دهد چنانکه آمار قبولی دانشجویان پیام نور رفسنجان در مقطع ارشد خود گواه این تلاش و کیفیت بالای آموزشی دانشگاه پیام نور می باشد.

در این دیدارمشکلات کمبود خوابگاه دانشجویان پیام نور مطرح و امام جمعه محترم  جهت رفع مشکل دانشجویان ساختمان متعلق به حوزه علمیه امام حسن مجتبی (ع)  واقع در خیابان مطهری  را جهت اسکان دانشجویان  با مبلغ توافقی در اختیار این دانشگاه قرار دادند که دانشجویان متقاضی می توانند با مراجعه به امور دانشجویی دانشگاه ضمن دریافت  معرفی نامه، نسبت به تحویل خوابگاه اقدام نمایند.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر