اخبار
1396/10/10 یکشنبهشهردار کرمان در دیدار مسئولین پیام نور استان
شهر زیبا و مقاوم ثمره ارتباط صمیمی با نخبگان دانشگاهی است

.

شهردار کرمان در دیدار  مسئولین پیام نور استان  

شهر زیبا و مقاوم  ثمره ارتباط صمیمی با نخبگان دانشگاهی است

خانم دکتر معین الدینی رییس دانشگاه پیام نور استان  و مدیران ستادی به همراه دکتر فرهادیان رییس مرکز کرمان با آقای مهندس عالم زاده شهردار جدید شهر کرمان دیدار کردند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این دیدار خانم دکتر معین الدینی ضمن تبریک انتصاب جناب آقای عالم زاده به عنوان شهردار شهر کرمان، گزارش مختصری از وضعیت  دانشگاه پیام نور استان کرمان ارائه نمود و گفت:قریب 5000 دانشجو در دانشگاه پیام نور مرکز کرمان در حال تحصیل هستند و از امکانات آموزشی مناسبی برخوردار می باشند.

ایشان از دفن دو شهید گمنام در این دانشگاه به عنوان افتخار بزرگ در تاریخ دانشگاه یاد کردند و افزود به زودی کار ساخت  المان منحصر به فرد برای مزار این شهیدان والامقام به پایان خواهد رسید و شاهد افتتاح آن با حضور همه مسئولین شهر کرمان خواهیم بود .

خانم معین الدینی در این دیدار از آسفالت نبودن بخشی از مسیر منتهی به پردیس شماره 2 دانشگاه به عنوان یک معضل یاد کرد و گفت در ایام بارندگی مشکلات عدیده ای برای دانشجویان در این مسیر ایجاد می شود و امیدواریم در این زمینه تمهیدات لازم اندیشیده شود .

در این دیدار آقای مهندس عالم زاده شهردار کرمان ضمن ابراز خرسندی از دیدار با جامعه دانشگاهی پیام نور استان ، گفت : راه کار جدید ما بر تعامل بیشتر با مجموعه های دانشگاهی است و انتظار داریم افراد صاحب نظر خود را از بیان نظرات در زمینه پروژه های شهری و طرح های زیبا سازی کنار نکشند و با ارائه راه کارهای علمی زمینه هر چه بهتر طرح های شهری را فراهم آورند .

ایشان ادامه داد ما از جامعه دانشگاهی انتظار داریم دیدگاههای تخصصی خود را در راستای مدیریت کلان شهر کرمان به ما ارسال نمایند و پروژه های معماری و اجتماعی توسط اساتید برای دانشجویان تعریف شود و ما در صدد هستیم با تشکیل یک کارگروه این فرصت را بیش از گذشته فراهم آوریم و با ایجاد روحیه مطالبه گری در نخبگان جامعه مانع از اجرای طرح های غلط و اشتباه شویم .

درادامه خانم دکتر معین الدینی ابراز امیدواری کرد این کار گروه هرچه سریعتر تشکیل شود و اولویت های پژوهشی شهرداری راتعریف نماید و ما این آمادگی را  داریم که  تحقیقات و پایان نامه های دانشجویی را به این سمت هدایت نماییم و با ایجاد روحیه مطالبه گری، شهرداری را در پیش برد طرح های شهری یاری نماییم .



 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر