اخبار
1396/6/1 چهارشنبه
مدیر کل دفتربرنامه ریزی آموزشی دانشگاه پیام نور:امروز مدافع آموزش دانشگاه هستیم

.

مدیر کل دفتر بر نامه ریزی آموزشی دانشگاه پیام نورگفت:حوزه آموزش یک حوزه عظیم و درآمدی دانشگاه است وکیفیت آموزش باید حفظ شود و امروز مدافع آموزش دانشگاه هستیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز کرمان دکتر حسین زارع در جمع اعضای هیئت علمی این مرکز با اشاره به اینکه امروز  مدیریت برنامه ریزی در دانشگاه با سالهای گذشته متفاوت است افزود: با توجه به توانمندی های دانشگاه پیام نور باید برای دست یابی به رتبه های  عالی تر تلاش کنیم.

وی افزود: امروز باید به گونه ایی مدیریت کنیم که هم هزینه ها کاهش پیدا کند وهم کیفیت آموزش بالا برود.

دکتر زارع با اشاره به استفاده از اساتید مدعو در دانشگاه پیام نور افزود:بیش از 46 هزار استاد مدعو در دانشگاه پیام نور تدریس می کنند و استفاده از افراد کار آمد یکی از ضرورت های بسیار جدی است.

مدیر کل دفتر بر نامه ریزی آموزشی دانشگاه پیام نور با اشاره به اعلام تصمیمات در حوزه آموزش دانشگاه پیام نور افزود: همه تصمیمات اجرایی در راستای راهبردهای کلان دانشگاه است.

وی با اشاره به کیفیت آموزش در دانشگاه پیام نور و پذیرش دانشجویان پیام نور در مقاطع تحصیلی بالاتر افزود: گزارشات پایگاه استنادی علوم جهان اسلام خود گویای این مطلب است.

همچنین در این نشست دکتر علیرضا محدثی معاون دانشگاه پیا نور و دکتر محمود فرهادیان رئیس دانشگاه پیام نور مرکز کرمان گزارشی از وضعیت آموزش در استان و مرکز ارائه کردند و اعضای هیئت علمی نیز نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه کیفیت بهتر آموزش در دانشگاه پیام نور مطرح کردند.



 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر