اخبار
1397/6/25 یکشنبه
دانشگاه پیام نور واحد کوهبنان میزبان عزاداران مشتاق اهدای خون

.

به مناسبت ایام عزای سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدا.. الحسین علیه السلام و در راستای کمک به بیماران نیازمند خونی، دانشگاه پیام نور واحد کوهبنان میزبان پایگاه انتقال خون این شهرستان بود و مسئولین و قشرهای مختلف مردم با حضور در این دانشگاه با اهدا خون، در این امر خدا پسندانه شرکت نمودند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این مراسم آقای هابطی نژاد رئیس واحد کوهبنان، ضمن تشکر از دانشجویان کانون هلال احمر این دانشگاه که زمینه این امر خدا پسندانه را فراهم کردند، دانشگاه پیام نور واحد کوهبنان را پیشرو در فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی این شهرستان دانست و گفت: جوانان در هر عرصه ای که ورود کنند با ذوق و صفای باطنی که دارند، سبب  تسهیل در امور شده  و مایه مباهات جامعه هستند .

ایشان برگزاری دوره های آموزش آزاد، برگزاری اردوهای جهادی، انجام فعالیتهای قرآنی و ده ها فعالیت فرهنگی دیگر را از نمونه فعالیتهای این دانشگاه در سطح شهر کوهبنان عنوان کرد و بر ادامه این فعالیتها تاکید نمود .

گفتنی است در این مراسم بیش از ده تخت، برای معاینات اولیه و گرفتن خون از شهروندان و دانشجویان در دانشگاه قرار داده شد و بیش از 50 واحد خونی اخذ شده و تحویل اداره انتقال خون این شهرستان گردید.




 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر