اخبار
1396/6/8 چهارشنبه
کارمندان دانشگاه پیام نورمرکز کرمان تجلیل شدند/تجدید بیعت با آرمانهای بلند شهیدان

.

رئیس ،معاون وکارمندان دانشگاه پیام نورمرکز کرمان به مناسبت هفته دولت ،با حضور برآرامگاه شهدای گمنام این دانشگاه با آرمانهای بلند شهیدان تجدید بیعت کردند و سپس طی مراسمی  ازکارمندان دانشگاه پیام نورمرکز کرمان تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نورمرکز کرمان در این مراسم دکتر محمود فرهادیان رئیس مرکز کرمان ضمن یاد وخاطره شهیدان انقلاب اسلامی وشهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت:

اخلاص در کار، روحیه خدمت‌گزاری، مردمی بودن و پایبندی به مبانی انقلاب اسلامی  از ویژگی‌های این دو شهید است.

وی با اشاره به شهادت شهید حججی افزود: زندگی و نحوه شهادت این شهید والامقام نشان می‌دهد او همواره حسینی زیسته و نمونه و الگوی جوان مومنِ انقلابی است .

رئیس دانشگاه پیام نورمرکز کرمان با اشاره به ترویج فرهنگ شهادت در جامعه گفت:  اگر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه‌ای نهادینه شود آن جامعه از هرگونه آسیب مصون خواهد ماند.

دکتر فرهادیان با بیان اینکه ما شهید زیاد داشتیم و فیلم و عکس از شهید هم زیاد بوده است، تصریح کرد: اخلاص شهید حججی موج عظیمی در دنیا ایجاد کرد و موجب شد، تمام اقشار جامعه وجهان نسبت به این نوع شهادت ابراز احساسات کنند.

رئیس دانشگاه پیام نورمرکز کرمان تصریح کرد:امروز نگاه همه به زندگی باید مانند نگاه شهید حججی باشد.

دکتر فرهادیان با بیان اینکه شهید حججی الگوی بارزی برای همه ما است افزود: در جهت تکریم ارباب رجوع وپاسخ دهی به دانشجویان ومراجعان شهیدان را الگو ی خود قرار دهیم ودر مسیر شهدا گام بر داریم .

همچنین در این مراسم دکتر علیرضا نجف زاده معاون دانشگاه بر ضرورت برخورد مناسب با دانشجویان تاکیدوافزود:تکریم وبرخورد خوب باعث جذب دانشجو می شود.

در ابتدای این مراسم رئیس ،معاون وکارمندان دانشگاه پیام نورمرکز کرمان به مناسبت هفته دولت ،با حضور برآرامگاه شهدای گمنام این دانشگاه با آرمانهای بلند شهیدان تجدید بیعت کردند و سپس طی مراسمی ازکارمندان دانشگاه پیام نورمرکز کرمان تجلیل شد.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر