اخبار
1395/10/11 شنبه
بازدید دکتر اکبری از دانشگاه پیام نور مرکز بم و آغاز احداث مجموعه نخلستان و باغ مرکبات به منظور ایجاد فضای سبز در راستای اقتصاد مقاومتی

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر اکبری ، قائم مقام ریاست عالیه دانشگاه طی بازدید از مرکز بم ، آغاز احداث مجموعه نخلستان و باغ مرکبات به منظور ایجاد فضای سبز در راستای اقتصاد مقاومتی را کلید زد.

این پروژه برای نخستین بار در دانشگاه پیام نور مرکز بم اجرا شده که می تواند الگویی برای سایر استان ها متناسب با شرایط آب و هوایی هر منطقه باشد ، دکتر اکبری ضمن  بیان این مطلب افزود، امیدوارم که با اجرای این طرح و سایر طرح های در دست تکمیل و زیباسازی مرکز فوق ، دانشگاه پیام نور به برجسته ترین مرکز دانشگاهی شهرستان بم مبدل گردد.

قائم مقام دانشگاه در این سفر ، ضمن اعلام رضایت از پیشرفت پروژه های در حال انجام ، قول مساعد و حمایت همه جانبه خود را در جهت اجرا و تکمیل پروژه های سطح استان اعلام نمود.

لازم بذکر است ، قرارداد ایجاد و نگهداری این پروژه  با شرکت کشاورزی بم عقد گردید که طی مفاد این قرارداد ، شرکت مذکور متهد شد ضمن دریافت حداقل سود ، حداقل 10 ساعت مشاوره رایگان در هفته برای این منظور اختصاص دهد.

آقای دکتر ضیاء ، خیر شهرستان بم نیز در این دیدار ، کلیه اصله درخت های خرما از مرغوب ترین نوع را جهت ایجاد نخلستان به دانشگاه پیام نور مرکز بم اهداء نمود.





 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر