اخبار
1395/9/20 شنبه
مراسم پرشور 16 آذر در دانشگاه پیام نور شهرستان انار برگزار شد

.

محمد ناجی رییس دانشگاه پیام نور انار در مراسم 16 روز دانشجو ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا خصوصاً شهدای دانشجو و قرائت سخنانی از رهبر انقلاب در خصوص دانشجو گفت:دانشجویان باید مطالبه‌گر باشند باید عدالت‌خواه باشند باید ظلم ستیز بوده و به مسائل روز جامعه خود توجه داشته باشند و فرصت جوانی را مغتنم شمارند زیرا دوره جوانی هیچگاه تکرار نخواهد شد.

وی ادامه داد:دانشگاه تنها جنبش و مجموعه‌ای است که منافع مادی و طبقاتی نداشته و جهت استقرار عدالت و مبارزه با ظلم ستیزی است.

اقای ناجی به ویژگی‌های دانشگاه پیام نور از جمله «بومی بودن و نزدیکی به محل سکونت، منبع محور بودن دانشگاه، تستی بودن آزمون‌های پایان ترم دانشگاه، تحصیل غیر حضوری در دانشگاه و…» اشاره کرده و از حسن انتخاب دانشجویان تشکر کرد و از همه دانشجویان درخواست کرد تا در حوزه‌های مختلف شرکت کرده و همکاری نمایند.

سپس حجت‌الاسلام و المسلمین منتظری، امام جمعه شهر انار در آیین گرامیداشت روز دانشجو که در دانشگاه پیام نور برگزار شد، گفت: همه ما پشتیبان دو دانشگاه خوب شهرستان خواهیم بود تا دانشجویان بتوانند با آرامش تحصیل و باعث پیشرفت کشور خویش باشند.

حجت‌الاسلام منتظری در این مراسم افزود: دانشگاه می‌بایست مرکز ثقل پیشرفت و تحول کشور باشد و دشمن نمی‌خواهد ما پیشرفت علمی داشته باشیم بلکه می‌خواهد اختلافاتی ایجاد و ما را سرگرم آنها کند.

سیدضیاء طباطبایی، فرماندار شهرستان انار نیز در مراسم روز دانشجو گفت: دانشگاه پیام نور در شهرستان انار توسط خیرین، قبل از بسیاری از شهرستان‌های دیگر احداث شده و در کنار دانشگاه، تلمبه کشاورزی پسته برای پشتیبانی از دانشگاه هم وجود دارد.

وی ضمن گرامیداشت یاد شهدای دانشجو افزود: از دانشجویان می‌خواهیم که با فکر و برنامه‌های کاری خود برای سازندگی شهرستان استفاده و با فرمانداری همکاری نمایید.

سرهنگ جعفر غضنفری فرمانده نیروی انتظامی انار نیز گفت: یک موضوع مهم دشمن‌شناسی و استکبار ستیزی و در راس آن آمریکاست که در آخرین اقدام خود در ماجرای برجام ماهیت خود را بیش از پیش اثبات کرد و ما می‌بایست از این وقایع تاریخی درس بگیریم و تلاش کنیم  تا کشوری بر پایه دانش بومی با هدایت ولایت فقیه داشته باشیم.

این مراسم با اجرای موسیقی زنده توسطه خود دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد انار همراه بود.

لازم بذکر است این مراسم با با حضور امام جمعه شهر انار، فرماندار شهرستان،فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان، معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد انار، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان، مدیریت جهاد کشاورزی، مدیریت اداره منابع آب، مسئول دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیریت آموزش و پرورش، رئیس اداره ارشاد اسلامی،رئیس اداره تربیت بدنی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران،رئیس اداره بهزیستی، شهردار شهر انار، دادستان و دادیار شهرستان، شهردار، امین‌شهر انار، ناحیه مقاومت بسیج سپاه، اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه، اعضای هیأت علمی، اساتید مدعو و دانشجویان دانشگاه در مجموعه فرهنگی پیام نور انار برگزار شد .

 


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر