اخبار
1397/6/31 شنبه
پیام تبریک رئیس دبیرخانه منطقه هشت دانشگاه و ریاست دانشگاه پیام نور استان کرمان به مناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید

.

بسم الله الرحمن الرحیم

بر خود لازم می دانم فرا رسیدن 31 شهریورماه و تقارن خجسته هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی را ، به سنگربانان علم و فرهنگ، استادان، دانشجویان و کارکنان فرهیخته دانشگاه صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نمایم.

بر همگان مسلم است که اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه های داخلی و جهانی با تکیه بر ایثارگری‌ها و دلاوری های بزرگمردانی حاصل شده که در طول 8 سال دفاع مقدس مخلصانه در صف مقدم جبهه های حق علیه باطل از هیچ گونه فداکاری دریغ ننمودند و امروز نیز در هجمه دشمنان ناجوانمردی که غیرمستقیم و با اعمال تحریم ها و فشارهای سیاسی و اقتصادی با ملت مظلوم ایران عناد می ورزند، چونان کوهی استوار پشتوانه محکمی برای ولایت فقیه و امت مسلمان محسوب می‌شوند.

بر همین اساس جهاد امروز شما جوانان عزیز تلاش در رسیدن به قله های رفیع علم و معرفت است و ما نیز با حفظ یاد و حرمت این عزیزان وظیفه داریم راه پرافتخار آنان را به گونه ای دیگر ادامه داده و با سلاح قلم و فتح قله‌های آگاهی و دانش به تعهدی که نسبت به میهن و جامعه اسلامی خود داریم عمل نماییم.

ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان والامقام 8 سال دفاع مقدس، آغاز سال تحصیلی جدید و نیز کسب موفقیت‌های علمی شما امیدان آینده کشور را به تمامی اساتید فرهیخته و همه دانشجویان عزیز تبریک و تهنیت عرض نموده امید است سال تحصیلی جدید زمینه تهذیب، خودسازی، علم اندوزی و بومی کردن دستاوردها و تجربیات مثبت علمی باشد. تلاش گسترده کنیم تا در آینده ی نزدیک شاهد گنجینه‌¬ای از گوهر علم و معرفت برای پیشرفت کشور باشیم.

علیرضا محدثی زرندی

رئیس دبیرخانه منطقه هشت دانشگاه
 و سرپرست دانشگاه پیام نور استان کرمان


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر