اخبار
1396/11/7 شنبه
زمان ثبت نام در اولین رویداد تولید محتوی دیجیتال تا پنجم اسفند تمدید شد.

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر شهرام خلیلی مبرهن دبیر اجرایی این رویداد اعلام کرد: با توجه به وقوع زلزله های متعدد و تعطیلی پیاپی دانشگاههای شهر کرمان و متعاقب آن آغاز فصل امتحانات دانشجویان، امکان ثبت ایده های دانشجویان علاقه مند تا تاریخ 5 اسفند با مراجعه به سایت idea.pnu.ac.ir فراهم شد .

وی با اشاره به اینکه اولین رویداد دیجیتال استان کرمان پیش از این مقرر بود در تاریخ 29 آذر برگزار شود افزود: این رویداد در روز های نهم الی یازدهم اسفند برگزار خواهد شد.

 دبیر اجرایی این رویداد ادامه داد : هدف اصلی این رویداد شناسایی ایده های نو در حوزه کارآفرینی است و در حال حاضر افراد مستعد فراوانی هستند که ایده های مهم و موثری در حوزه تولید محتوی دیجیتال دارند اما برای اجرایی کردن و به ثمر نشاندن ایده خود به حمایت های مادی و دانش افزایی نیاز دارند. این رویداد ضمن دانش افزایی و آموزش نحوه تجاری سازی ایده به صاحبان آن ، از ایده ها و طرح های برتر حمایت مالی می نماید و مسیر لازم برای تجاری سازی ایده را فراهم می نماید تا افراد بتوانند به صورت یک شرکت دانش بنیان مستقل شروع به فعالیت نمایند و در نهایت زمینه اشتغال در بخش های نوین را برای جوانان فراهم شود.

دبیر اولین رویداد تولید محتوی دیجیتال استان کرمان به موضوعات کلی مورد توجه این رویداد هم اشاره کرد و گفت: این رویداد در محورهای: طراحی بازی رایانه ای، نرم افزار تلفن همراه، طراحی وب سایت، انیمیشن، فیلم و... با موضعات گردشگری ،صنایع دستی، معارف اسلامی ،فرهنگ و ادب فارسی و ملل، فرهنگ عمومی و حقوق شهروندی، تولید و نشر محتوی فرهنگی از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی خواهد بود و البته محدودیتی در زمینه پذیرش ایده ها وجود ندارد.
ایشان تاکید کرد: ایده ها می توانند در مراحل اولیه یعنی ایده خام و یا در مراحل تکمیلی ، نظیر ساخت نرم افزار و ... باشند و این رویداد به صاحبان ایده ها کمک خواهد کرد تا ایده آنها در هر مرحله ای که باشد روند تجاری سازی آن تسهیل شود .

لازم به ذکر است این رویداد به میزبانی دانشگاه پیام نور و با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری ،اداره فناوری اطلاعات استان و شرکت ابر زندگی برگزار خواهد شد.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر