اخبار
1397/9/11 یکشنبه
برگزاری کارگاه آموزشی معیارهای انتخاب همسر در مرکز کرمان

.

کارگاه آموزشی«معیارهای انتخاب همسر»به همت مرکزمشاوره دانشگاه پیام نور مرکز کرمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، محبوبه اسدی مسئول مرکز مشاوره  مرکز کرمان گفت: خانواده یکی از مهم ترین و اصلی ترین نهادهای اجتماعی است که اساس و ارکان هر جامعه‌ای بر آن قرار دارد و ازدواج  بر اساس معیارهای صحیح می تواند نقش بسزایی در تحکیم بنیان این نهاد مقدس ایفا کند.

مسئول مرکز مشاوره مرکز کرمان تصریح کرد: ازدواج مهمترین فصل کتاب زندگی انسان است و ازدواج موفق، زمینه تکامل مادی و معنوی افراد خانواده را فراهم می‌سازدو  شکست در ازدواج موجب بسیاری از مشکلات روحی و روانی می‌شود.

وی افزود:امروز برای دختر و پسر لازم است، قبل از ازدواج خودشناسی داشته باشند و در مورد ویژگی‌های اخلاقی، شخصیتی، استعدادها، ضعف‌های خود آگاهی و شناخت کسب نماید وبا شناخت کامل ازدواج کنند.

وی با اشاره به اینکه، اهمیّت و ضرورت آشنایی جوانان با مهارت های پیش از ازدواج گفت: مرکز مشاوره دانشگاه با همکاری انجمن علمی روانشناسی، کارگاه آموزشی «آشنایی با معیارهای انتخاب همسر» را در همین راستا برگزار کرد.

مسئول مرکز مشاوره مرکز کرمان گفت:این کارگاه با حضور اساتید مجرب مشاوره بر گزار می شود ودانشجویان در این کارگاه با شرایط و ویژگی های فردی و معیارهای درست و نادرست انتخاب همسر آشنا می شوند تا با در نظر گرفتن ملاک های معقول تر، با مشکلات و ناسازگاری های کمتری مواجه شوند و زندگی مشترک  موفق و پایدارتری را تجربه نمایند.


 


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر