اخبار
1397/10/11 سه‌شنبه
به همت اداره فرهنگی و دانشجویی استان برگزار شد
نشست هم اندیشی به مناسبت نهم دی ماه با عنوان : بصیرت و توانمندی های نظام

.

نشست هم اندیشی 9 دی، بصیرت و توانمندی های نظام در ستاد استان کرمان برگزار شد.

به مناسبت گرامیداشت 9 دی به همت مرکز هم اندیشی و بسیج اساتید با حضورآقای دکتر محدثی ریاست استان، جحت الاسلام و المسلین پور محی آبادی مسول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور، مدیران ستاد و همکاران علمی واداری نشست هم اندیشی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ، درابتدای این نشست مدیر فرهنگی ودانشجویی و مسول هم اندیشی اساتید آقای دکتر رستمی  هدف از برگزاری  نشست هم اندیشی را بالا بردن بصیرت  دانست وی افزود قیام 9 دی  به ما نشان داد که بصیرت و ولایت مداری دو واژه بهم تنیده شده ای هستند که پیوندشان ناگسستی است .

مسول نهاد رهبری دانشگاه پیام نور 9 دی را روزی دانست که مردم با بصیرت ایران اسلامی با حضور درمیدان ثابت کردند که دشمنان داخلی و خارجی این مرزوبوم آرزوی تکرار واقعه حکمیت، خیانت جمل و نهروان و غربت سفیر امام حسین (ع) را به گور خواهند برد.

در این نشست حجه الاسلام و المسلمین حمزه مسول نهاد رهبری دانشگاه شهید باهنر با اشاره به حدیث گهربا امام علی (ع)که فرمودند حق را بشناس آنگاه اهل حق را میشناسی، باطل را بشناس آنگاه اهل باطل را خواهی شناخت به ضرورت بصیرت و شناخت بین حق و باطل پرداخت.

ایشان افزودند در 9 دیماه طبق آمار اعلامی حدود 40 میلیون نفر در صحنه آمدند که این نوعی رفراندوم نسبت به پذیرش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است . وی درادامه به دستاوردهای 9 دی اشاره کرد و شاخص ترین دستاوردهای 9 دی را افزایش اقتدار و استحکام نظام ، تقویت باور نسبت به جنگ نرم، کنار رفتن نقاب از چهره های افرادی که خود را مدافع نظام می دانستند، رفراندوم در دفاع از نظام و ولایت، مشخص شدن دشمنی غرب نسبت به مردم وحفظ استقلال سیاسی دانست .

حجت الااسلام حمزه در پایان  به این نکته اشاره کرد که وظیفه جامعه دانشگاهی و اساتید این است که روح امید را دربین جوانان زنده کنند و دستاوردهای نظام را به شیوه های مختلف به دانشجویان برسانند . وی افزود درست است  که فشار اقتصادی هم اکنون بر مردم زیاد است ولی نباید پیشرفت ها و دستاوردهای این انقلاب را نادیده گرفت .مسول نهاد رهبری دانشگاه شهید باهنرشاخص ترین دستاوردهای نظام را قرارگرفتن ایران جزو 4 کشور دنیا دردرمان حوزه ناباروری، جزو 10کشور دنیا در حوزه های تولید داروهای خاص، جزو 5 کشور دنیا در حوزه ژنتیک و رویان ، جزو 4 کشور دنیا در حوزه ارتوپد و پیوند اعضاو در سایر حوزه های ورزشی، نظامی و علمی ما جزو برترین های دنیا هستیم .

لازم به ذکر است در پایان همکاران علمی و اداری به تبادل نظرات خود پرداختند.













 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر