همایش ها
1397/7/25 چهارشنبه
آغاز به کار نهمین همایش ملی فیزیک دانشگاه پیام نور
آغاز به کار نهمین همایش ملی فیزیک دانشگاه پیام نور

.

مراسم افتتاحیه نهمین همایش ملی فیزیک دانشگاه صبح امروز با حضور اساتید ،دانشجویان و پژوهشگران فیزیک کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه در این مراسم،خانم دکتر دیده بان، مدیرکل دفتر تحقیقات و خدمات پژوهشی و فناوری دانشگاه با اشاره به پیشرفت های کشوردرحوزه های مختلف گفت : امروز در عرصه جدید فناوری بسیاری از رشته ها موفقیت های علمی خود را مدیون علم فیزیک هستند.

وی با اشاره به وضعیت گروه فیزیک در دانشگاه پیام نور گفت :دانشگاه پیام نور در گروه فیزیک دارای 93عضو هیات علمی است،که 4 نفر دارای مرتبه استادی، 9 نفر دانشیار ،40 نفر استادیار و 40 نفر دیگر مربی و دستیار آموزشی هستند .

وی با اشاره به مقالات چاپ شده در دانشگاه پیام نور گفت :1100 مقاله از کل مقالات جاپ شده مربوط به بخش فیزیک می باشد و 615 مقاله ISI از مجموع 7976 مقاله جاپ شده در دانشگاه پیام نور مربوط به گروه فیزیک است .

وی خاطر نشان کرد :در سال 96 از مجموع 687 مقاله پاپ شده در در دانشگاه پیام نور 61 مقاله یعنی 9 درصد مربوط به محققین فیزیک بوده و از 875مقالات SCOPVS  دانشگاه 69 مقاله نزدیک به 8 درصد مقالات مربوط به اساتید گروه فیزیک است و این بیانگر تاثیر گذاری بالای این رشته در تولید علم دانشگاه را دارد.

ایشان تصریح کرد ، امروز دانشگاه پیام نور به عرصه های نوین کارآفرینی ورود کرده  در بخش برگزاری  استارت آپ در بین دانشگاههای کشور پیشتاز است .

لازم به ذکر است آقای دکتر علیزضا محدثی زرندی رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان و دبیر منطقه 8 دانشگاه نیز در سخنانی ضمن عرض خیر مقدم به شرکت کنندگان در این همایش، به تشریح جاذبه های گردشگری و تاریخی استان کرمان پرداخت و گفت :تلاش شده تا این همایش مانند همه همایشهایی که در سال های قبل در این استان برگزار شده اند، از استانداردهای لازم یک همایش ملی برخوردار باشد و من امیدوارم با برنامه هایی که در این همایش تدارک دیده شده، شرکت کنندگان محترم ضمن تبادل علمی از جاذبه شهر کرمان نیز استفاده نمایند.

آقای دکتر محسن میرحبیبی دبیر این همایش نیز، در سخنانی به بیان گزارشی از اقدامات قبل ار برگزاری این همایش پرداخت و گفت استقبال خوبی از این همایش به عمل آمد و قریب،250 مقاله به دبیرخانه این همایش رسید که از این تعداد180 مقاله پذیرفته شد و105 مقاله به صورت سخنرانی و 75 مقاله به شکل پوستر ارائه خواهد گردید .



 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر